logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

All Parents Can Relate - spot reklamowy God of War Ragnarök

  PR 03.11.2022, przeczytano 424 razy
ilustracja

Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność zaprezentować najnowszy spot reklamowy gry God of War Ragnarök, przygotowany we współpracy z Johnem Travoltą, LeBronem Jamesem i Benem Stillerem, którzy opowiadają o wyzwaniach rodzicielstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/all-parents-can-relate---spot-reklamowy-god-of-war-ragnar%C3%B6k,397825,artykul.html

Do premiery God of War Ragnarök pozostał równo tydzień. Kratos i Atreus przemierzają zamarznięte pustkowia i spotkają na swojej drodze wiele niebezpieczeństw. Jednak to relacja ojca i syna może okazać się największym wyzwaniem. W najnowszym filmie, Ben Stiller, John Travolta i LeBron James występują wraz ze swoimi dziećmi, Quinlinem, Ellą oraz Bronnym i opowiadają o trudach relacji rodzica i dziecka. Okazuje się, że w swoim prywatnym życiu znajdują wiele podobieństw do historii Kratosa i Atreusa.

Ben Stiller: - Zakładając brodę i makijaż czułem się bardzo poteżny. Barwy Kratosa są naprawdę przydatne, jeśli chcesz, żeby ludzie brali cię na poważnie. Uważam, że dzięki brodzie wyglądam na mądrzejszego... choć mój syn Quin jest odmiennego zdania.

LeBron James: - Jest coś wyjątkowego w trzymaniu Lewiatana w ręku. Przenosi cię to do innego świata. Wszyscy gramy w gry na ekranach monitorów i telewizorów, ale możliwość ożywienia tych chwil i połączenia się ze światem gry w inny sposób to całkiem fajna sprawa.

John Travolta: - Podobnie jak w przypadku Kratosa i Atreusa, równowaga między „trzymaniem i puszczaniem” to dynamika, z którą może się utożsamiać wielu rodziców. Nie ma lepszego uczucia niż obserwowanie, jak twoje dziecko rośnie i dojrzewa, stając się najlepszą wersją siebie.

Więcej niespodzianek

Firma PlayStation od lat udowadnia, że kreatywność leży w jej DNA. Spoty reklamowe realizowane w ostatnich latach były tworzone z rozmachem i jednoczesnym przywiązaniem uwagi do szczegółów. Premiera God of War Ragnarök to idealna okazja na podkreślenie zabawnego i zaczepnego ducha, który sprawia, że marka PlayStation jest tak wyjątkowa.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764