logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

All Parents Can Relate - spot reklamowy God of War Ragnarök

  PR 03.11.2022, przeczytano 275 razy
ilustracja

Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność zaprezentować najnowszy spot reklamowy gry God of War Ragnarök, przygotowany we współpracy z Johnem Travoltą, LeBronem Jamesem i Benem Stillerem, którzy opowiadają o wyzwaniach rodzicielstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/all-parents-can-relate---spot-reklamowy-god-of-war-ragnar%C3%B6k,397825,artykul.html

Do premiery God of War Ragnarök pozostał równo tydzień. Kratos i Atreus przemierzają zamarznięte pustkowia i spotkają na swojej drodze wiele niebezpieczeństw. Jednak to relacja ojca i syna może okazać się największym wyzwaniem. W najnowszym filmie, Ben Stiller, John Travolta i LeBron James występują wraz ze swoimi dziećmi, Quinlinem, Ellą oraz Bronnym i opowiadają o trudach relacji rodzica i dziecka. Okazuje się, że w swoim prywatnym życiu znajdują wiele podobieństw do historii Kratosa i Atreusa.

Ben Stiller: - Zakładając brodę i makijaż czułem się bardzo poteżny. Barwy Kratosa są naprawdę przydatne, jeśli chcesz, żeby ludzie brali cię na poważnie. Uważam, że dzięki brodzie wyglądam na mądrzejszego... choć mój syn Quin jest odmiennego zdania.

LeBron James: - Jest coś wyjątkowego w trzymaniu Lewiatana w ręku. Przenosi cię to do innego świata. Wszyscy gramy w gry na ekranach monitorów i telewizorów, ale możliwość ożywienia tych chwil i połączenia się ze światem gry w inny sposób to całkiem fajna sprawa.

John Travolta: - Podobnie jak w przypadku Kratosa i Atreusa, równowaga między „trzymaniem i puszczaniem” to dynamika, z którą może się utożsamiać wielu rodziców. Nie ma lepszego uczucia niż obserwowanie, jak twoje dziecko rośnie i dojrzewa, stając się najlepszą wersją siebie.

Więcej niespodzianek

Firma PlayStation od lat udowadnia, że kreatywność leży w jej DNA. Spoty reklamowe realizowane w ostatnich latach były tworzone z rozmachem i jednoczesnym przywiązaniem uwagi do szczegółów. Premiera God of War Ragnarök to idealna okazja na podkreślenie zabawnego i zaczepnego ducha, który sprawia, że marka PlayStation jest tak wyjątkowa.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.
Maciej Podgórski obejmuje stanowisko Integrated Strategy Lead w Dentsu Polska
Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.
Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764