logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Allegro, Philips i Showmax dołączają do IAA Polska

  PR 29.03.2018, przeczytano 773 razy

26 Przedstawicieli marketerów rozpoczęło prace nad przygotowaniem założeń do nowego badania mediów. Allegro, Philips i Showmax dołączają do IAA Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/allegro%2C-philips-i-showmax-dolaczaja-do-iaa-polska,35967,artykul.html

Projekt zmiany standardu badań mediów prowadzony przez Tadeusza Żórawskiego w IAA Polska ruszył pełną parą, marketerzy sformułowali swoje oczekiwania, a do kurii marketerów w IAA Polska dołączają następni marketerzy: Grupa Allegro, Philips i Showmax.

Przypominamy, iż w dniu 16 marca odbyło się pierwsze spotkanie grupy roboczej przygotowującej założenia do projektu zmiany standardu badań mediów. Na spotkaniu pojawili się przedstawiciele firm reprezentujący takie marki, jak: BP, Nestle, Orange, Samsung, Grupa Lotos, Volkswagen, P&G, Play, Showmax, Lotte Wedel, Metro Group, USP Zdrowie, Kompania Piwowarska, Dr Irena Eris, Fiat, ING Bank Śląski, Lactalis oraz Mastercard. W ten sposób rozpoczęła się realizacja pierwszego postulatu sformułowanego przez ogólnopolską reprezentacje marketerów powołaną w ubiegłym miesiącu w strukturze IAA Polska.

Podczas spotkania przedstawiciele marketerów sformułowali oczekiwania wobec badań, które w przyszłości lepiej odpowiadałyby na ich potrzeby, przede wszystkim pozwalały na precyzyjne wyliczenie ROI dla poszczególnych kanałów komunikacji. Padło wiele szczegółowych postulatów od propozycji konkretnych wskaźników opisujących efektywność kontaktu z reklamą w poszczególnych mediach, poprzez kwestię określenia minimalnej wielkości próby dla niewielkich grup celowych, na objęciu jednoźródłowym badaniem kanałów komunikacji, które w tej chwili w ogóle nie są badane. Jednym z wątków było również współfinansowanie badań mediowych przez wszystkich, którzy z tych badań korzystają.

Ponadto z prawdziwą przyjemnością informujemy, iż w ostatnim czasie Zarząd IAA Polska przyjął w poczet nowych członków Grupę Allegro, Philips i Showmax. Serdecznie witamy w naszym gronie!

Jesteśmy podbudowani faktem, że reprezentacja marketerów w IAA Polska jest coraz silniejsza doświadczeniem i wiedzą naszych nowych członków. Cieszymy się, że korzystając z ich zaangażowania, wspólnie możemy realizować projekt zmiany standardu badań mediów.
 
Kolejne spotkanie konsultacyjne grupy roboczej pracującej nad projektem  już 17 kwietnia br. Odbędą się wtedy konsultacje z pozostałymi uczestnikami rynku komunikacji marketingowej, mające na celu rozpoznanie możliwości i kierunków działań, sformułowanie rekomendacji oraz w konsekwencji - ewentualne powołanie Joint Industry Committee (JIC) do celów realizacji projektu zmiany standardu badań mediów.

Źródło: IAA Polska

Dodatkowe informacje:

Allegro to dla ponad 20 milionów klientów, niskie ceny, najszerszy wybór produktów i pełne bezpieczeństwo transakcji. Blisko 90 procent transakcji dotyczy produktów nowych, sprzedawanych po ustalonej cenie. Allegro współpracuje z kilkuset markami, a sprzedaż na platformie prowadzi ponad 100 tysięcy małych i średnich polskich firm handlowych i dystrybutorów. Allegro jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych w kraju i jednocześnie największą platformą handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Według niezależnych badań jest też od lat najsilniejszą marką handlową w Polsce, co potwierdza m.in. ranking Superbrands.

Philips jest wiodącą firmą działającą w branży technologii medycznych, która koncentruje się na poprawie jakości życia ludzi począwszy od zdrowego stylu życia i profilaktyki po diagnostykę, leczenie oraz opiekę domową. Dzięki zaawansowanym technologiom oraz wieloletniemu doświadczeniu klinicznemu i konsumenckiemu Philips oferuje zintegrowane rozwiązania umożliwiające osiąganie lepszych wyników w medycynie. Współpracując z podmiotami w obszarze ochrony zdrowia, zmieniamy sposób funkcjonowania opieki zdrowotnej. Philips jest liderem w dziedzinie diagnostyki obrazowej, technik obrazowania, monitorowania pacjentów, informatyki klinicznej, a także w zakresie zdrowia konsumentów i opieki domowej, www.philips.pl.

Showmax to serwis internetowy - w ramach miesięcznej, stałej opłaty umożliwia dostęp do katalogu filmów, seriali i programów dla dorosłych i dzieci online, które można oglądać w dowolnych ilościach, w dowolnym czasie i miejscu - bez reklam. Serwis można wypróbować za darmo przez 14 dni, rejestrując się na www.showmax.com. Dzieci mogą oglądać treści w bezpiecznym środowisku dzięki możliwości ustawienia profili zabezpieczonych PIN. W serwisie dostępne są setki seriali, filmów i programów zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci.


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: IAA_Polska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764