logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Allegro z kampanią w Twitter Audience Platform

  PR 01.10.2015, przeczytano 881 razy

Trwająca od sierpnia pod hasłem „Czego szukasz?” kampania wizerunkowa Allegro.pl w okresie 14 września do 14 października br. wyświetlana jest też na Twitter Audience Platform. Dzięki nowemu narzędziu Twittera, Allegro jako pierwszy podmiot reklamowy w Polsce korzysta z możliwości zwiększenia częstotliwości kontaktu z kampanią na samym Twitterze i poza nim. W promocji wykorzystano format Promoted Video.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/allegro-z-kampania-w-twitter-audience-platform,26124,artykul.html

Celem kampanii Allegro.pl realizowanej z wykorzystaniem Twittera jest m. in. pozyskanie nowych placementów i zwiększenie częstotliwości kontaktu klientów z kampanią poprzez wzrost liczby wyświetleń filmów promocyjnych.

– Zależy nam na testowaniu nowych rozwiązań i narzędzi dotarcia do odbiorców – dodaje Adam Szałamacha, Brand Group Manager marki Allegro. – Póki co wyniki kampanii realizowanej z wykorzystaniem Twitter Audience Platform są bardzo zadowalające i perspektywiczne. Nowe miejsca naszej obecności to większe prawdopodobieństwo, że kampania zostanie zauważona, a o to nam chodzi w budowaniu świadomości istnienia nowej platformy komunikacyjnej – dodaje Adam Szałamacha.

Twitter Audience Platform umożliwia promowanie swoich treści nie tylko poprzez produkt „Promowane Tweety”, czyli te wyświetlane użytkownikom w timeline Twittera, ale również w aplikacjach mobilnych w dwóch formatach reklamowych: tweet z grafiką rozliczany za zaangażowanie i video rozliczane za obejrzenia filmu.

– Nowe narzędzie Twittera spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród reklamodawców na świecie. To dla nas bardzo istotne, że Allegro realizując pierwszą kampanię w tym zasięgu na rynku polskim udowadnia i potwierdza, że narzędzie pozwala zwiększać zasięgi i zaangażowanie użytkowników w kampanię, przy bardzo korzystnych wynikach finansowych – mówi Rafał Janik, Managing Director wyłącznego przedstawiciela i oficjalnego dostawcy usług reklamowych Twittera w Polsce, 140 Media Agency. – Reklama emitowana na Twitter Audience Platform wywołuje większe zainteresowanie oraz więcej pozytywnych emocji związanych z promowaną marką w porównaniu do zwykłych reklam wyświetlanych jako interstitials. Wyniki dotyczą również konsumentów, spośród których nie wszyscy są użytkownikami Twittera.

Kampanię zrealizowała agencja Hello Social.

Źródło: Allegro

Allegro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764