logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Allen Waugerman na stanowisku prezesa i dyrektora generalnego Lexmark

  PR 29.05.2019, przeczytano 228 razy

Lexmark, światowy lider rozwiązań w dziedzinie przetwarzania obrazu ogłosił, że zarząd firmy jednogłośnie wybrał Allena Waugermana na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/allen-waugerman-na-stanowisku-prezesa-i-dyrektora-generalnego-lexmark,382671,artykul.html

Waugerman jest związany z Lexmark od momentu powstania firmy w 1991 roku. W tym czasie pełnił różne funkcje zarządcze, w tym czasowo kierował firmą podczas wakatu na stanowisku dyrektora generalnego. Od 2016 roku Waugerman pełnił w Lexmark funkcję starszego wiceprezesa i dyrektora ds. technologii. Waugerman został wybrany na obecne stanowisko po szeroko zakrojonych poszukiwaniach,
w których wzięto pod uwagę wielu wysoko wykwalifikowanych kandydatów. Zastąpił Richa Gerusona, który odszedł z firmy w listopadzie 2018 roku.

- Mamy przyjemność powołać Allena na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego - powiedział Mickey Kantor, szef rady nadzworczej Lexmark. - Wnosi on silne przywództwo, uczciwość, głęboką wiedzę na temat technologii i udokumentowane osiągnięcia, co czyni go właściwą osobą do poprowadzenia firmy w kierunku dalszego globalnego rozwoju.

Waugerman uzyskał dyplom w dziedzinie elektrotechniki na Uniwersytecie w Kentucky. Jest członkiem Rady Doradczej Dziekana w University of Kentucky College of Engineering i zasiada w zarządzie YMCA Central Kentucky.

- Jestem dumny z ostatnich osiągnięć firmy Lexmark, w tym z największego w naszej historii wprowadzenia produktu na rynek oraz rozwoju nowych rozwiązań i usług, takich jak oferta usług w chmurze - powiedział Waugerman. - Z niecierpliwością czekam na wykorzystanie naszych mocnych stron i technologii do dalszego globalnego wzrostu i sukcesu w przyszłości.

Źródło: Lexmark


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: olakowalska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764