logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Allianz Polska startuje z kampanią marketingową

  PR 22.04.2020, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka

Obecnie sprzedaż zdalna ubezpieczeń jest wygodnym rozwiązaniem zarówno dla klientów jak i agentów. Allianz rozpoczął właśnie kampanię marketingową, której celem jest zwrócenie uwagi na możliwość zdalnego zakupu ubezpieczeń. Kampania prowadzona jest w internecie, w największych portalach w Polsce – oraz bezpośrednio do klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/allianz-polska-startuje-z-kampania-marketingowa,386693,artykul.html

- Chcemy skierować jak największa liczbę osób do naszych Agentów, którzy sprzedają ubezpieczenia Allianz. Dotychczasowym Klientom przypominamy, że mogą się u nas ubezpieczyć zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Tym, którzy dziś poszukują nowego ubezpieczenia, chcemy zaprezentować markę Allianz jako znaną, solidną oraz przede wszystkim gotową do tego, aby za pośrednictwem Agenta załatwić wszystko zdalnie i szybko – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz w Polsce.

W działaniach kampanijnych kluczowym przekazem jest kierowanie klientów do Agentów, którzy sprzedają zdalnie ubezpieczenia Allianz. Kampania ma szansę dotrzeć nawet do 20 mln Polaków: za pomocą celowanych mailingów, dzięki obecności z reklamą w największych portalach w Polsce oraz reklamie internetowej, a także wysyłce SMS i maili bezpośrednio do klientów. Agenci Allianz mają być znacznie mocniej obecni w świadomości konsumentów. Działania reklamowe obejmą również szereg inicjatyw zaplanowanych w mediach społecznościowych.

Obecni klienci Allianz, którzy udzielili zgody na kontakt marketingowy, otrzymają specjalne SMS-y oraz e-maile zachęcające do kontaktu z konkretnym, wymienionym z imienia i nazwiska Agentem, który ich obsługuje. To jeden z powodów, dla którego wypełnienie danych kontaktowych klienta i zebranie zgód marketingowych podczas zawierania polisy jest tak ważne; bez tych danych prowadzenie kampanii jest niemożliwe.

Za strategię, merytorykę i realizację kampanii odpowiedzialny jest zespół marketingu Allianz Polska. Planowaniem i zakupem mediów oraz działaniami z zakresu SEM, afiliacji, mailingu oraz displayu zajmuje się dom mediowy Mediaplus oraz agencja Sales Tube. Kampania startuje 21 kwietnia i potrwa 6 tygodni.

Źródło: Allianz Polska

www.allianz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764