logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Almette - #Zostań w domu z przyjemnością

  PR 02.04.2020, przeczytano 791 razy
ilustracjastrzałka

W tych szczególnych okolicznościach, w których się znaleźliśmy, ważnym wsparciem stała się internetowa akcja #ZOSTAŃ W DOMU, propagująca postawę odpowiedzialności za siebie i za innych. Teraz dołącza do niej marka Almette – z pomysłem i z przyjemnością. Inspiracje do kreatywnego spędzania czasu w domu, oryginalne przepisy w nurcie zero waste, pomysły na rodzinne gotowanie – to wszystko znaleźć będzie można w materiałach przygotowanych w akcji Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością. W jej ramach ambasador marki – David Gaboriaud, prosto ze swojej kuchni będzie łączyć się wirtualnie ze znanymi blogerkami i youtuberkami. Akcja wystartowała 1 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/almette---zostan-w-domu-z-przyjemnoscia,386374,artykul.html

Ograniczenie opuszczania domu stało się wyzwaniem, z którym z pewnością będziemy się mierzyć przez kolejne tygodnie. Jak przygotowywać posiłki, gdy do dyspozycji mamy ograniczone zasoby produktowe? Jak gotować, by maksymalnie wykorzystać zapasy i niczego nie marnować? Jakie ciekawe, domowe aktywności zaproponować dzieciom? Odpowiedzi między innymi na te pytania pojawią się w nowej akcji marki Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością.

Dwa razy w tygodniu, szef kuchni David Gaboriaud, ze swojego domu prowadził będzie studio kulinarne, łącząc się online ze znanymi blogerkami i youtuberkami – specjalistkami w dziedzinie kulinariów i opieki nad dziećmi. Będą one wirtualnie gościć Davida w zaciszu własnych domów – zgodnie z hasłem akcji. W każdą niedzielę, w ramach cyklu NIEDZIELA BEZ NUDY – David i influencerzy podsuną rodzicom niebanalne pomysły na kreatywne, domowe zajęcia z dziećmi oraz patenty na rodzinne i zdrowe gotowanie z Almette. W środy odbywać się będą wirtualne spotkania pod hasłem GOTOWANIE BEZ RESZTY #zerowaste. W tych odcinkach nie zabraknie edukacji na temat efektywnego wykorzystania zapasów jedzenia oraz ograniczenia jego marnowania.

– Almette przychodzi z pomocą i pomysłami, by wesprzeć wszystkich, którzy odpowiedzialnie zostają w domach – mówi Katarzyna Ciecieręga - Marketing Manager w Hochland Polska - Nasza akcja to mnóstwo praktycznych porad, przydatnych w tych niecodziennych okolicznościach. Ale chcemy również pokazać, że nawet w takich warunkach możemy wnieść w naszą codzienność odrobinę przyjemności.

W ramach akcji Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością, zaplanowanych jest 16 odcinków domowego studia kulinarnego prowadzonego przez Davida Gaboriaud. Internauci będą mogli korzystać z wielu kreatywnych przepisów i porad. Akcja otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych Davida, influencerów biorących udział w akcji oraz marki Almette.

David Gaboriaud znany jest z zamiłowania do naturalnych i regionalnych składników w swojej kuchni. Widzowie odcinków Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością mogą spodziewać się takich przepisów jak Pasta z wędzonego pstrąga i serka Almette z chrzanem, podana z grzankami. Zgodnie z ideą #zerowaste elementy wędzonej ryby to doskonały składnik do przygotowania esencjonalnego wywaru.

Źródło: Almette

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764