logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Almette - #Zostań w domu z przyjemnością

  PR 02.04.2020, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

W tych szczególnych okolicznościach, w których się znaleźliśmy, ważnym wsparciem stała się internetowa akcja #ZOSTAŃ W DOMU, propagująca postawę odpowiedzialności za siebie i za innych. Teraz dołącza do niej marka Almette – z pomysłem i z przyjemnością. Inspiracje do kreatywnego spędzania czasu w domu, oryginalne przepisy w nurcie zero waste, pomysły na rodzinne gotowanie – to wszystko znaleźć będzie można w materiałach przygotowanych w akcji Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością. W jej ramach ambasador marki – David Gaboriaud, prosto ze swojej kuchni będzie łączyć się wirtualnie ze znanymi blogerkami i youtuberkami. Akcja wystartowała 1 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/almette---zostan-w-domu-z-przyjemnoscia,386374,artykul.html

Ograniczenie opuszczania domu stało się wyzwaniem, z którym z pewnością będziemy się mierzyć przez kolejne tygodnie. Jak przygotowywać posiłki, gdy do dyspozycji mamy ograniczone zasoby produktowe? Jak gotować, by maksymalnie wykorzystać zapasy i niczego nie marnować? Jakie ciekawe, domowe aktywności zaproponować dzieciom? Odpowiedzi między innymi na te pytania pojawią się w nowej akcji marki Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością.

Dwa razy w tygodniu, szef kuchni David Gaboriaud, ze swojego domu prowadził będzie studio kulinarne, łącząc się online ze znanymi blogerkami i youtuberkami – specjalistkami w dziedzinie kulinariów i opieki nad dziećmi. Będą one wirtualnie gościć Davida w zaciszu własnych domów – zgodnie z hasłem akcji. W każdą niedzielę, w ramach cyklu NIEDZIELA BEZ NUDY – David i influencerzy podsuną rodzicom niebanalne pomysły na kreatywne, domowe zajęcia z dziećmi oraz patenty na rodzinne i zdrowe gotowanie z Almette. W środy odbywać się będą wirtualne spotkania pod hasłem GOTOWANIE BEZ RESZTY #zerowaste. W tych odcinkach nie zabraknie edukacji na temat efektywnego wykorzystania zapasów jedzenia oraz ograniczenia jego marnowania.

– Almette przychodzi z pomocą i pomysłami, by wesprzeć wszystkich, którzy odpowiedzialnie zostają w domach – mówi Katarzyna Ciecieręga - Marketing Manager w Hochland Polska - Nasza akcja to mnóstwo praktycznych porad, przydatnych w tych niecodziennych okolicznościach. Ale chcemy również pokazać, że nawet w takich warunkach możemy wnieść w naszą codzienność odrobinę przyjemności.

W ramach akcji Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością, zaplanowanych jest 16 odcinków domowego studia kulinarnego prowadzonego przez Davida Gaboriaud. Internauci będą mogli korzystać z wielu kreatywnych przepisów i porad. Akcja otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych Davida, influencerów biorących udział w akcji oraz marki Almette.

David Gaboriaud znany jest z zamiłowania do naturalnych i regionalnych składników w swojej kuchni. Widzowie odcinków Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością mogą spodziewać się takich przepisów jak Pasta z wędzonego pstrąga i serka Almette z chrzanem, podana z grzankami. Zgodnie z ideą #zerowaste elementy wędzonej ryby to doskonały składnik do przygotowania esencjonalnego wywaru.

Źródło: Almette

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764