W tych szczególnych okolicznościach, w których się znaleźliśmy, ważnym wsparciem stała się internetowa akcja #ZOSTAŃ W DOMU, propagująca postawę odpowiedzialności za siebie i za innych. Teraz dołącza do niej marka Almette – z pomysłem i z przyjemnością. Inspiracje do kreatywnego spędzania czasu w domu, oryginalne przepisy w nurcie zero waste, pomysły na rodzinne gotowanie – to wszystko znaleźć będzie można w materiałach przygotowanych w akcji Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością. W jej ramach ambasador marki – David Gaboriaud, prosto ze swojej kuchni będzie łączyć się wirtualnie ze znanymi blogerkami i youtuberkami. Akcja wystartowała 1 kwietnia.
Ograniczenie opuszczania domu stało się wyzwaniem, z którym z pewnością będziemy się mierzyć przez kolejne tygodnie. Jak przygotowywać posiłki, gdy do dyspozycji mamy ograniczone zasoby produktowe? Jak gotować, by maksymalnie wykorzystać zapasy i niczego nie marnować? Jakie ciekawe, domowe aktywności zaproponować dzieciom? Odpowiedzi między innymi na te pytania pojawią się w nowej akcji marki Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością.
Dwa razy w tygodniu, szef kuchni David Gaboriaud, ze swojego domu prowadził będzie studio kulinarne, łącząc się online ze znanymi blogerkami i youtuberkami – specjalistkami w dziedzinie kulinariów i opieki nad dziećmi. Będą one wirtualnie gościć Davida w zaciszu własnych domów – zgodnie z hasłem akcji. W każdą niedzielę, w ramach cyklu NIEDZIELA BEZ NUDY – David i influencerzy podsuną rodzicom niebanalne pomysły na kreatywne, domowe zajęcia z dziećmi oraz patenty na rodzinne i zdrowe gotowanie z Almette. W środy odbywać się będą wirtualne spotkania pod hasłem GOTOWANIE BEZ RESZTY #zerowaste. W tych odcinkach nie zabraknie edukacji na temat efektywnego wykorzystania zapasów jedzenia oraz ograniczenia jego marnowania.
– Almette przychodzi z pomocą i pomysłami, by wesprzeć wszystkich, którzy odpowiedzialnie zostają w domach – mówi Katarzyna Ciecieręga - Marketing Manager w Hochland Polska - Nasza akcja to mnóstwo praktycznych porad, przydatnych w tych niecodziennych okolicznościach. Ale chcemy również pokazać, że nawet w takich warunkach możemy wnieść w naszą codzienność odrobinę przyjemności.
W ramach akcji Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością, zaplanowanych jest 16 odcinków domowego studia kulinarnego prowadzonego przez Davida Gaboriaud. Internauci będą mogli korzystać z wielu kreatywnych przepisów i porad. Akcja otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych Davida, influencerów biorących udział w akcji oraz marki Almette.
David Gaboriaud znany jest z zamiłowania do naturalnych i regionalnych składników w swojej kuchni. Widzowie odcinków Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością mogą spodziewać się takich przepisów jak Pasta z wędzonego pstrąga i serka Almette z chrzanem, podana z grzankami. Zgodnie z ideą #zerowaste elementy wędzonej ryby to doskonały składnik do przygotowania esencjonalnego wywaru.
Źródło: Almette