logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Almette promuje Superkobiety

  PR 17.05.2024, przeczytano 390 razy
ilustracja

„SUPERKobiety Almette”, projekt promujący niezwykłą kreatywność, odwagę i prawdziwą kobiecą siłę, jest jedną z wielu akcji w ramach strategicznego programu Almette, obejmującego działania prospołeczne i proekologiczne. Bohaterką drugiego odcinka najnowszego 4-odcinkowego cyklu jest Joanna Jabłczyńska. Szerokiej publiczności znana jako popularna aktorka serialowa, filmowa i teatralna, na co dzień prowadzi własną kancelarię, jest „wziętą” prawniczką i… sąsiadką Almette – mieszka koło Węgrowa, gdzie produkowane są puszyste i wiejskie serki Almette. SUPERMOC Joanny? To SZLACHETNE SERCE bijące dla innych, ponieważ jej wielką pasją jest pomaganie. Przekonał się o tym ambasador marki Almette, David Gaboriaud, który spędził z Joasią dwa dni pełne pięknych emocji i ciekawych aktywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/almette-promuje-superkobiety,404244,artykul.html

W tegorocznej edycji akcji „Kobiety Almette” pokazujemy, że Kobiety dysponują SUPERMOCAMI, czyli unikalnymi zdolnościami i cechami charakteru pozwalającymi im wiele osiągnąć, poradzić sobie w każdej sytuacji i jednocześnie czynić dobro.Bohaterką pierwszego odcinka była skialpinistka i ratowniczka górska, Anna Tybor. Drugi odcinek poświęcony został zaś kobiecie, której życiu nadaje sens pomaganie innym – Joannie Jabłczyńskiej.Serdecznie zapraszamy do poznania jej historii na kanałach „SUPERKobiety Almette” i śledzenia całej akcji w internecie i mediach społecznościowych – zachęca Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

ilustracjastrzałka

Szlachetne serce – niezwykła SUPERMOC Joanny Jabłczyńskiej

Dla SUPERkobiety jedna rola to za mało? Dla Joanny Jabłczyńskiej na pewno! Można pomyśleć, że jej życie to same przeciwieństwa: pracuje w wielkim mieście, ale mieszka na łonie natury (blisko Węgrowa, gdzie powstają serki Almette!), miłość do sportu zaprowadziła ją na trasę maratonu w Nowym Jorku, lecz swoją działalność charytatywną skupia na lokalnych inicjatywach. Jak sama mówi, dostaje od publiczności wiele pozytywnych emocji i chce się za nie zrewanżować, a pomaganie innym nadaje jej życiu sens. Joanna wspiera m.in. Szlachetną Paczkę czy Fundację Mam Marzenie, ale bardzo istotne jest dla niej zaangażowanie lokalne, dlatego wraz z Davidem i Almette większą część dnia spędzili w Domu Dziecka w Równem. On skupił się na gotowaniu, ona błyszczała na scenie i tym sposobem podczas teatralno-kulinarnego show wszyscy bawili się świetnie! Szlachetne serce Joanny dało o sobie znać także w trakcie warsztatów ceramicznych – naczynia z jej autografem zostaną wystawione na aukcji charytatywnej, a dochód z niej trafi w całości do dzieciaków poznanych w Równem. Joanna to naprawdę SUPERkobieta!

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764