logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alpro Barista z muralem promującym kawy na roślinnym

  PR 13.09.2021, przeczytano 237 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Michał Dziurkowski

Przy ul. Waryńskiego 3 w Warszawie powstał mural promujący Alpro Barista - linię produktów marki Alpro, współtworzoną przez baristów specjalnie do kawy. Mural autorstwa ilustratorki Agaty Wierzbickiej przedstawia świat, w którym po dodaniu Alpro Barista do naszej codziennej kawy, zyskuje ona nowy, zaskakujący smak. Tak powstają flatOATwhite, COCOrtado, SOYlatte i ALMONDccino - pyszne kawy, które są dobre dla planety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alpro-barista-z-muralem-promujacym-kawy-na-roslinnym,392982,artykul.html

Po zeskanowaniu QR kodu użytkownicy zostaną przeniesieni do strony z przepisami na kawy, na wspomnianych napojach roślinnych.

Mural jest jednym z elementów trwającej kampanii promującej serię Alpro Barista obejmującej video w digitalu z udziałem Borysa Szyca i Darii Ładochy oraz m.in. kampanii display. Mural można zobaczyć do końca września.

Alpro to firma produkująca żywność i napoje wyłącznie na bazie roślin. Wizją marki jest świat, w którym większość tego, co spożywamy pochodzi bezpośrednio z natury - ponieważ produkty roślinne są dobre dla zdrowia i planety. Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders Agency, która zajmuje się obsługą 360 marki. Mural powstał we współpracy z Good Looking Studio.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764