Henkel Beauty Care postawił na agencję Altavia, zapraszając ją do współpracy przy wprowadzeniu na rynek nowej linii kosmetyków do włosów – intensywnie regenerujących masek Gliss 4w1 Protein+. Kampania launchowa toczy się zarówno w sklepach w całym kraju, jak i w mediach tradycyjnych oraz w internecie.
Kampania POS nowej linii intensywnie regenerujących masek 4w1 Gliss Protein+, której realizacja przygotowana była we współpracy z agencją Altavia, prowadzona jest w największych drogeriach w Polsce oraz w supermarketach i hipermarketach sieci Carrefour, Kaufland i Leclerc. Równolegle w mediach trwa kampania promująca nowe produkty.
Grupą docelową kampanii są kobiety prowadzące aktywny tryb życia, dla których ważna jest odpowiednia regeneracja włosów od sprawdzonej, zaufanej marki.
- Gliss jako ekspert w regeneracji włosów jest synonimem innowacyjności, niezawodności i jakości - są to fundamenty, na których od lat budujemy siłę naszej marki i wszystkich produktów, jakie oferujemy konsumentom. Nowa linia Gliss 4w1 Protein+ to intensywnie regenerujące maski do włosów, działające aż na 4 sposoby, które w zależności od rodzaju aplikacji i potrzeb – zapewniają zarówno lekką, jak i intensywną pielęgnację. Połączenie protein soi, z naturalnym olejkiem z orzechów babassu, masłem shea lub masłem kakaowym, zapewnia odpowiednią dawkę pielęgnacji, w zależności od potrzeb włosów każdej kobiety – mówi Dominika Świerszcz, Marketing Specialist w Henkel Beauty Care – Są to nowe produkty z dużym potencjałem i jesteśmy przekonani o ich sukcesie na polskim rynku. Dlatego bardzo nam zależało na wsparciu ze strony doświadczonej i wszechstronnej agencji, która zadba o odpowiednie wizualne wyróżnienie nowego produktu, tak potrzebne w przestrzeniach sklepowych, by zwiększyć jego widoczność i rozpoznawalność.
- Altavia została zaproszona do projektu wsparcia nowej linii marki Schwarzkopf i włączyła się w niego od samego początku. Do uniwersalnego standu dobieraliśmy elementy przestrzenne, które przy niskim koszcie znacząco zwiększyły jego atrakcyjność i siłę przekazu. Po stronie naszej agencji leżała część działań od konceptu technicznego, poprzez projekty materiałów POS zarówno standardowych, jak i niestandardowych, aż po realizację i produkcję, jak również dostawę materiałów POS do punktów sprzedaży w całym kraju – dodaje Michał Jarymek, Senior Producer w Altavia Polska.
Altavia współpracuje z firmą Henkel od 2013 roku.
Źródło: Altavia Polska