logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia dla nowej linii masek do włosów Gliss 4w1 Protein+

  PR 15.07.2020, przeczytano 556 razy

Henkel Beauty Care postawił na agencję Altavia, zapraszając ją do współpracy przy wprowadzeniu na rynek nowej linii kosmetyków do włosów – intensywnie regenerujących masek Gliss 4w1 Protein+. Kampania launchowa toczy się zarówno w sklepach w całym kraju, jak i w mediach tradycyjnych oraz w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-dla-nowej-linii-masek-do-wlosow-gliss-4w1-protein%2B,387779,artykul.html

Kampania POS nowej linii intensywnie regenerujących masek 4w1 Gliss Protein+, której realizacja przygotowana była we współpracy z agencją Altavia, prowadzona jest w największych drogeriach w Polsce oraz w supermarketach i hipermarketach sieci Carrefour, Kaufland i Leclerc. Równolegle w mediach trwa kampania promująca nowe produkty.

Grupą docelową kampanii są kobiety prowadzące aktywny tryb życia, dla których ważna jest odpowiednia regeneracja włosów od sprawdzonej, zaufanej marki.

- Gliss jako ekspert w regeneracji włosów jest synonimem innowacyjności, niezawodności i jakości - są to fundamenty, na których od lat budujemy siłę naszej marki i wszystkich produktów, jakie oferujemy konsumentom. Nowa linia Gliss 4w1 Protein+ to intensywnie regenerujące maski do włosów, działające aż na 4 sposoby, które w zależności od rodzaju aplikacji i potrzeb – zapewniają zarówno lekką, jak i intensywną pielęgnację. Połączenie protein soi, z naturalnym olejkiem z orzechów babassu, masłem shea lub masłem kakaowym, zapewnia odpowiednią dawkę pielęgnacji, w zależności od potrzeb włosów każdej kobiety – mówi Dominika Świerszcz, Marketing Specialist w Henkel Beauty Care – Są to nowe produkty z dużym potencjałem i jesteśmy przekonani o ich sukcesie na polskim rynku. Dlatego bardzo nam zależało na wsparciu ze strony doświadczonej i wszechstronnej agencji, która zadba o odpowiednie wizualne wyróżnienie nowego produktu, tak potrzebne w przestrzeniach sklepowych, by zwiększyć jego widoczność i rozpoznawalność.

- Altavia została zaproszona do projektu wsparcia nowej linii marki Schwarzkopf i włączyła się w niego od samego początku. Do  uniwersalnego standu dobieraliśmy elementy przestrzenne, które przy niskim koszcie znacząco zwiększyły jego atrakcyjność i siłę przekazu. Po stronie naszej agencji leżała część działań od konceptu technicznego, poprzez projekty materiałów POS zarówno standardowych, jak i niestandardowych, aż po realizację  i produkcję, jak również dostawę materiałów POS do punktów sprzedaży w całym kraju – dodaje Michał Jarymek, Senior Producer w Altavia Polska.

Altavia współpracuje z firmą Henkel od 2013 roku.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764