logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia Kamikaze + K2 wzmacnia kreację

  PR 11.04.2024, przeczytano 294 razy
ilustracja

Do zespo ł u kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 do łą czy ł y dwie nowe osoby - Magdalena Kubiak i Sonia Dudek – obie na stanowiskach Junior Art Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-kamikaze-%2B-k2-wzmacnia-kreacje,403803,artykul.html

Magdalena Kubiak jest grafikiem 2D/3D z bogatym doświadczeniem w branży marketingu i reklamy. Przez lata współpracowała z wieloma agencjami i studiami graficznymi, a bezpośrednio przed przejściem do Altavia Kamikaze + K2 pracowała przez 2 lata jako UI Designer dla studia kreatywnego Lens That, wyspecjalizowanego w projektach z obszaru Augmented Reality, gdzie współpracowała m.in. z klientami takimi jak Fanta, Coca-Cola czy Muzeum Narodowe, wykorzystując w projektach technologię AR. Karierę w branży agencyjnej rozpoczynała w 2015 roku, jako Graphic Designer w agencji Synertime, następnie pracowała m.in. w agencjach Green Parrot, Spin Off i Up&More.

ilustracjastrzałka

Sonia Dudek przez 7 lat pracowała freelancersko jako Graphic Designer. Kończy obecnie piąty rok studiów na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (wydział sztuki mediów), w swojej pracy dyplomowej koncentruje się na wirtualnych światach i środowiskach immersyjnych.

Źródło: Altavia Kamikaze + K2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR
W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Jan Rybicki na stałe dołącza do redakcji Weekend.Gazeta.pl
Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu „Polska Stories”, na stałe dołącza do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej, w ramach projektu dedykowanego młodym reporterom i reporterkom, brał udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikował swój finałowy reportaż na łamach Weekend.Gazeta.pl. Po zakończeniu konkursu współpracował z...
Zmiany kadrowe i awanse w Agencji DDOB
W ramach dążenia do ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich usług, Agencja DDOB wprowadziła kilka kluczowych zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse mają na celu wzmocnienie struktur firmy oraz zapewnienie dalszego jej dynamicznego rozwoju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764