logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create

  PR 25.09.2023, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise - specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance i rozwiązaniach martech. Ta synergia, wsparta zasięgiem Grupy Altavia obiecuje zupełnie nowe możliwości dla klientów i zespołów. Inwestycja wpisuje się w najważniejsze transakcje na polskim rynku agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-kamikaze-z-miedzynarodowej-grupy-altavia-przejmuje-agencje-k2-precise-i-k2-create,401475,artykul.html

- Decyzja o akwizycji to odpowiedź na oczekiwania marketerów, którzy poszukują prostej współpracy oraz zintegrowanych rozwiązań łączących narzędzia, technologię, zaawansowaną analitykę i ofertę mediową z prawdziwą kreatywnością i rozumieniem nowych kanałów, twórców oraz grup docelowych. - powiedziała Joanna Dering, managing partner Altavia Kamikaze. - Zaprosiliśmy do współpracy duet agencji, który to rozumie i razem skokowo zwiększamy skalę i możliwości. Nadchodzą zmiany - przyspieszenie AI, rozwój ‘creators economy’, a w konsekwencji zmiany na rynku pracy. Musimy się systematycznie redefiniować i ta umiejętność łączy obie organizacje na poziomie DNA - zawsze widzimy szanse i przekuwamy zmiany na przewagi konkurencyjne dla naszych klientów.

- Zależało nam na znalezieniu firmy, która będzie zainteresowana rozwijaniem K2 Create i K2 Precise, umożliwi im wzrost skali, ekspansję zagraniczną. Jesteśmy przekonani że Altavia i Altavia Kamikaze będą takim właśnie partnerem. – mówi Paweł Wujec, Prezes Zarządu Fabrity Holding S.A.

Altavia Kamikaze, K2 Create i K2 Precise będą działać pod wspólnym brandingiem

Altavia Kamikaze + K2,  początkowo jako 3 podmioty. Strategicznym zamiarem Altavia Kamikaze jest połączenie wszystkich 3 agencji, przy jednoczesnym utrzymaniu siły 2 mocnych dywizji: kreatywnej oraz precise (media i martech). To oznacza zespół ponad 160 ekspertów pracujących dla portfela wiodących klientów oraz dalszy wzrost biznesu i wsparcie działań komunikacyjnych klientów w Polsce, regionie Europy Środkowo-Wschodniej i na arenie międzynarodowej.

- Transakcja to strategiczna inwestycja, która kolejny raz potwierdza zainteresowania Grupy Altavia polskim rynkiem. Grupa Altavia jest obecna w Polsce od 20 lat, wtedy to został otwarty oddział Altavia Polska, którego specjalizacją jest szeroko rozumiana komunikacja BTL. 6 lat temu do Grupy dołączyła Agencja Kamikaze (dziś Altavia Kamikaze). Obecna akwizycja, zwiększa potencjał Grupy w Polsce oraz rozszerza portfolio oferowanych przez nas usług w szczególności w obszarze mediów, działań performance oraz marketing automation. Łącząc kompetencje Altavia Polska oraz Altavia Kamikaze + K2, jesteśmy gotowi dbać o konsumentów naszych klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej. Skala, doświadczenie i możliwości Altavia Kamikaze + K2 będą też wykorzystywane na potrzeby międzynarodowych klientów i innych agencji w ramach Grupy. - powiedział Raphaël Palti, prezes i założyciel Grupy Altavia.

Altavia Kamikaze + K2 będzie działać pod kierownictwem Joanny Dering i Michała Ryszkiewicza - dotychczasowych partnerów zarządzających Altavia Kamikaze. Michał Rutkowski będzie kontynuował swoją rolę odpowiadając za dywizję Create. Dołączą do niego Zofia Mozga i Katarzyna Kosińska-Rysz ze strony Altavia Kamikaze i wspólnie rozpoczną proces integracji. Katarzyna Wiśniewska i Maja Biniewicz - dotychczasowe dyrektorki zarządzające K2 Precise będą w dalszym ciągu odpowiadały za tą dywizję. Bartek Załęcki i Zofia Mozga jako zespół integracyjny będą pracować na ułatwieniem współpracy wszystkich podmiotów.

Źródło: altavia.kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma AtomStore.
Pieniądze to wrażliwy temat w związkach, ale nie muszą być przyczyną nieporozumień. Wiele zależy od tego, jak i czy w ogóle rozmawiamy o naszych dochodach, wydatkach i zobowiązaniach. Aby to ułatwić, powstała kampania społeczna #CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na nasze relacje? Ma ona na celu podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji finansowej i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764