logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia przygotowuje kampanię letnich opon Michelin

  PR 25.03.2019, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Altavia Polska, jak co roku, współpracowała z firmą Michelin podczas kampanii opon tej marki przeznaczonych na sezon letni. Kampania prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Jej celem jest poinformowanie o nowych modelach opon letnich i całorocznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-przygotowuje-kampanie-letnich-opon-michelin,381786,artykul.html

Celem kampanii „Gama Lato 2019” jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych tej marki, w tym m.in. opon MICHELIN Primacy 4 i MICHELIN CrossClimate+ dla samochodów osobowych, opon z gamy MICHELIN Pilot Sport dla samochodów wysokich osiągów, a także opon dla SUV-ów (tegoroczna nowość MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Latitude Sport 3, MICHELIN Latitude Cross) i dla samochodów dostawczych (MICHELIN Agilis + oraz całoroczna MICHELIN Agilis CrossClimate).

Akcja prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu: Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii. Rozpoczęła się w połowie marca.

Zadaniem agencji Altavia było wyprodukowanie materiałów promocyjnych i małych POS - takich jak: ulotki, ulotkowniki, postery, karty produktowe,  naklejki na biurka itp.

Altavia współpracuje z Michelin od 2011 r. i co roku produkuje dla tego klienta materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej, promujących opony sezonowe.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki i nawiązuje współpracę z Femi Stories
Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764