logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia przygotowuje kampanię letnich opon Michelin

  PR 25.03.2019, przeczytano 308 razy
ilustracjastrzałka

Altavia Polska, jak co roku, współpracowała z firmą Michelin podczas kampanii opon tej marki przeznaczonych na sezon letni. Kampania prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Jej celem jest poinformowanie o nowych modelach opon letnich i całorocznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-przygotowuje-kampanie-letnich-opon-michelin,381786,artykul.html

Celem kampanii „Gama Lato 2019” jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych tej marki, w tym m.in. opon MICHELIN Primacy 4 i MICHELIN CrossClimate+ dla samochodów osobowych, opon z gamy MICHELIN Pilot Sport dla samochodów wysokich osiągów, a także opon dla SUV-ów (tegoroczna nowość MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Latitude Sport 3, MICHELIN Latitude Cross) i dla samochodów dostawczych (MICHELIN Agilis + oraz całoroczna MICHELIN Agilis CrossClimate).

Akcja prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu: Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii. Rozpoczęła się w połowie marca.

Zadaniem agencji Altavia było wyprodukowanie materiałów promocyjnych i małych POS - takich jak: ulotki, ulotkowniki, postery, karty produktowe,  naklejki na biurka itp.

Altavia współpracuje z Michelin od 2011 r. i co roku produkuje dla tego klienta materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej, promujących opony sezonowe.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
Marka Stihl nowym oficjalnym partnerem Ekstraklasy
Stihl, światowy producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy z ligową spółką, Stihl będzie promowany w trakcie rozgrywek i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764