logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia realizuje projekt komunikacyjny dla Philips Polska

  PR 07.01.2019, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

Altavia Polska opracowała projekt komunikacyjny dla linii oczyszczaczy i nawilżaczy Philips na zlecenie Philips Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-realizuje-projekt-komunikacyjny-dla-philips-polska,380694,artykul.html

Związana z okresem zimowym kampania, prowadzona w sieciach z wykorzystaniem przygotowanych przez Altavia Polska materiałów POS, potrwa cały sezon grzewczy.

Kampania będzie miała miejsce w salonach sieci handlowych: RTV EURO AGD, Media Expert, Neonet czy MediaMarkt. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi klientów na oczyszczacze i nawilżacze marki Philips oraz przedstawienie ich funkcjonalności.

Na potrzeby akcji agencja Altavia Polska przygotowała m.in. projekty naklejek adhezyjnych czy listew reklamowych z plexi.

Altavia Polska współpracuje z Philips Polska od 3 lat.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764