logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia współpracuje z Shell przy kampanii lojalnościowej

  PR 11.02.2019, przeczytano 184 razy
ilustracjastrzałka

Altavia Polska wraz z Shell Polska przygotowały akcję wspierającą program lojalnościowy Shell ClubSmart. Kampania wystartowała na początku lutego, obejmie wszystkie stacje sieci Shell, których jest ok. 420.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-wspolpracuje-z-shell-przy-kampanii-lojalnosciowej,381179,artykul.html

Celem kampanii jest m.in. promowanie benefitów oferowanych przez program lojalnościowy Shell ClubSmart.

Altavia była odpowiedzialna za druk wszystkich materiałów POS oraz ich dystrybucję na stacje Shell w całej Polsce. W kampanii zostaną wykorzystane m.in. banery, citylighty, materiały POS przy pompach paliwowych, wobblery, ulotki czy naklejki.

Akcja będzie prowadzona w dwóch nurtach. Główny motyw kampanijny będzie zachęcał klientów stacji Shell do zbierania naklejek przy okazji tankowania paliwa, a następnie zakupu nagród w supercenach. Klienci otrzymają naklejki za każde zatankowane 25 litrów paliwa, skorzystanie z myjni czy zakup zimowego płynu do spryskiwaczy Shell. Cztery zebrane naklejki można wymienić na jeden z 19 produktów oferowanych przez Shell w promocyjnej cenie. Ta część kampanii potrwa do końca marca i prowadzona będzie pod hasłem „Twój patent na nagrody w supercenach. Zatankuj i kup!”.

Drugi nurt kampanii, prowadzony na franczyzowych stacjach partnerskich Shell, będzie skierowany do uczestników programu Shell ClubSmart, którzy mają zarejestrowane i aktywne konto na stronie www.shellsmart.com, a w miesiącu poprzedzającym zdarzenie na karcie będzie zarejestrowana transakcja o wartości powyżej 1 punktu Shell ClubSmart. Tutaj oferta promocyjna obejmuje bezpłatną pomoc drogową, w tym m.in. ładowanie akumulatora, zmianę koła czy pomoc przy wymianie niewłaściwego paliwa. Ten nurt kampanii prowadzony będzie przez cały rok 2019 pod hasłem: „Bezpłatna pomoc drogowa dla aktywnych uczestników Shell ClubSmart”.

Altavia współpracuje z Shell od 2010 roku, w wyniku wygranej w centralnym przetargu. Agencja co roku przygotowuje dla tego klienta materiały na potrzeby kilkunastu kampanii reklamowych. W 2018 były to np.: kampania wizerunkowa paliwa V-Power prowadzona pod hasłem „Twój patent na zimę na pełnych obrotach”, kampania wspierająca loterię: ”Wygraj BMW X1 i bony paliwowe Shell. Zatankuj i weź udział w loterii" czy kampania rebrandingowa, w ramach której dotychczasowa marka własna Shell - Deli2Go przekształcona została w markę Deli by Shell.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
RTB House otwiera Creatives Lab
RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.
Sharp Europe z dumą informuje, że wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe A4 do druku czarno-białego MX-B455W / MX-B355W zdobyło Nagrodę iF Design Award 2019. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe.
Kampania Hospicjum Promyczek w 2019
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Polski Car Wrapping ma nowego mistrza
Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764