logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia współpracuje z Shell przy kampanii lojalnościowej

  PR 11.02.2019, przeczytano 456 razy
ilustracjastrzałka

Altavia Polska wraz z Shell Polska przygotowały akcję wspierającą program lojalnościowy Shell ClubSmart. Kampania wystartowała na początku lutego, obejmie wszystkie stacje sieci Shell, których jest ok. 420.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-wspolpracuje-z-shell-przy-kampanii-lojalnosciowej,381179,artykul.html

Celem kampanii jest m.in. promowanie benefitów oferowanych przez program lojalnościowy Shell ClubSmart.

Altavia była odpowiedzialna za druk wszystkich materiałów POS oraz ich dystrybucję na stacje Shell w całej Polsce. W kampanii zostaną wykorzystane m.in. banery, citylighty, materiały POS przy pompach paliwowych, wobblery, ulotki czy naklejki.

Akcja będzie prowadzona w dwóch nurtach. Główny motyw kampanijny będzie zachęcał klientów stacji Shell do zbierania naklejek przy okazji tankowania paliwa, a następnie zakupu nagród w supercenach. Klienci otrzymają naklejki za każde zatankowane 25 litrów paliwa, skorzystanie z myjni czy zakup zimowego płynu do spryskiwaczy Shell. Cztery zebrane naklejki można wymienić na jeden z 19 produktów oferowanych przez Shell w promocyjnej cenie. Ta część kampanii potrwa do końca marca i prowadzona będzie pod hasłem „Twój patent na nagrody w supercenach. Zatankuj i kup!”.

Drugi nurt kampanii, prowadzony na franczyzowych stacjach partnerskich Shell, będzie skierowany do uczestników programu Shell ClubSmart, którzy mają zarejestrowane i aktywne konto na stronie www.shellsmart.com, a w miesiącu poprzedzającym zdarzenie na karcie będzie zarejestrowana transakcja o wartości powyżej 1 punktu Shell ClubSmart. Tutaj oferta promocyjna obejmuje bezpłatną pomoc drogową, w tym m.in. ładowanie akumulatora, zmianę koła czy pomoc przy wymianie niewłaściwego paliwa. Ten nurt kampanii prowadzony będzie przez cały rok 2019 pod hasłem: „Bezpłatna pomoc drogowa dla aktywnych uczestników Shell ClubSmart”.

Altavia współpracuje z Shell od 2010 roku, w wyniku wygranej w centralnym przetargu. Agencja co roku przygotowuje dla tego klienta materiały na potrzeby kilkunastu kampanii reklamowych. W 2018 były to np.: kampania wizerunkowa paliwa V-Power prowadzona pod hasłem „Twój patent na zimę na pełnych obrotach”, kampania wspierająca loterię: ”Wygraj BMW X1 i bony paliwowe Shell. Zatankuj i weź udział w loterii" czy kampania rebrandingowa, w ramach której dotychczasowa marka własna Shell - Deli2Go przekształcona została w markę Deli by Shell.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce
Crock-Pot, producent wysokiej jakości wolnowarów, pionier i lider w kategorii urządzeń do wolnego gotowania, rozpoczyna współpracę z Janem Kuroniem – kucharzem znanym z przywiązania do tradycyjnych polskich smaków oraz zamiłowania do sezonowych produktów.
Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764