logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia współpracuje z Shell przy kampanii lojalnościowej

  PR 11.02.2019, przeczytano 1800 razy
ilustracjastrzałka

Altavia Polska wraz z Shell Polska przygotowały akcję wspierającą program lojalnościowy Shell ClubSmart. Kampania wystartowała na początku lutego, obejmie wszystkie stacje sieci Shell, których jest ok. 420.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-wspolpracuje-z-shell-przy-kampanii-lojalnosciowej,381179,artykul.html

Celem kampanii jest m.in. promowanie benefitów oferowanych przez program lojalnościowy Shell ClubSmart.

Altavia była odpowiedzialna za druk wszystkich materiałów POS oraz ich dystrybucję na stacje Shell w całej Polsce. W kampanii zostaną wykorzystane m.in. banery, citylighty, materiały POS przy pompach paliwowych, wobblery, ulotki czy naklejki.

Akcja będzie prowadzona w dwóch nurtach. Główny motyw kampanijny będzie zachęcał klientów stacji Shell do zbierania naklejek przy okazji tankowania paliwa, a następnie zakupu nagród w supercenach. Klienci otrzymają naklejki za każde zatankowane 25 litrów paliwa, skorzystanie z myjni czy zakup zimowego płynu do spryskiwaczy Shell. Cztery zebrane naklejki można wymienić na jeden z 19 produktów oferowanych przez Shell w promocyjnej cenie. Ta część kampanii potrwa do końca marca i prowadzona będzie pod hasłem „Twój patent na nagrody w supercenach. Zatankuj i kup!”.

Drugi nurt kampanii, prowadzony na franczyzowych stacjach partnerskich Shell, będzie skierowany do uczestników programu Shell ClubSmart, którzy mają zarejestrowane i aktywne konto na stronie www.shellsmart.com, a w miesiącu poprzedzającym zdarzenie na karcie będzie zarejestrowana transakcja o wartości powyżej 1 punktu Shell ClubSmart. Tutaj oferta promocyjna obejmuje bezpłatną pomoc drogową, w tym m.in. ładowanie akumulatora, zmianę koła czy pomoc przy wymianie niewłaściwego paliwa. Ten nurt kampanii prowadzony będzie przez cały rok 2019 pod hasłem: „Bezpłatna pomoc drogowa dla aktywnych uczestników Shell ClubSmart”.

Altavia współpracuje z Shell od 2010 roku, w wyniku wygranej w centralnym przetargu. Agencja co roku przygotowuje dla tego klienta materiały na potrzeby kilkunastu kampanii reklamowych. W 2018 były to np.: kampania wizerunkowa paliwa V-Power prowadzona pod hasłem „Twój patent na zimę na pełnych obrotach”, kampania wspierająca loterię: ”Wygraj BMW X1 i bony paliwowe Shell. Zatankuj i weź udział w loterii" czy kampania rebrandingowa, w ramach której dotychczasowa marka własna Shell - Deli2Go przekształcona została w markę Deli by Shell.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764