logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia współpracuje z Shell przy kampanii lojalnościowej

  PR 11.02.2019, przeczytano 410 razy
ilustracjastrzałka

Altavia Polska wraz z Shell Polska przygotowały akcję wspierającą program lojalnościowy Shell ClubSmart. Kampania wystartowała na początku lutego, obejmie wszystkie stacje sieci Shell, których jest ok. 420.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-wspolpracuje-z-shell-przy-kampanii-lojalnosciowej,381179,artykul.html

Celem kampanii jest m.in. promowanie benefitów oferowanych przez program lojalnościowy Shell ClubSmart.

Altavia była odpowiedzialna za druk wszystkich materiałów POS oraz ich dystrybucję na stacje Shell w całej Polsce. W kampanii zostaną wykorzystane m.in. banery, citylighty, materiały POS przy pompach paliwowych, wobblery, ulotki czy naklejki.

Akcja będzie prowadzona w dwóch nurtach. Główny motyw kampanijny będzie zachęcał klientów stacji Shell do zbierania naklejek przy okazji tankowania paliwa, a następnie zakupu nagród w supercenach. Klienci otrzymają naklejki za każde zatankowane 25 litrów paliwa, skorzystanie z myjni czy zakup zimowego płynu do spryskiwaczy Shell. Cztery zebrane naklejki można wymienić na jeden z 19 produktów oferowanych przez Shell w promocyjnej cenie. Ta część kampanii potrwa do końca marca i prowadzona będzie pod hasłem „Twój patent na nagrody w supercenach. Zatankuj i kup!”.

Drugi nurt kampanii, prowadzony na franczyzowych stacjach partnerskich Shell, będzie skierowany do uczestników programu Shell ClubSmart, którzy mają zarejestrowane i aktywne konto na stronie www.shellsmart.com, a w miesiącu poprzedzającym zdarzenie na karcie będzie zarejestrowana transakcja o wartości powyżej 1 punktu Shell ClubSmart. Tutaj oferta promocyjna obejmuje bezpłatną pomoc drogową, w tym m.in. ładowanie akumulatora, zmianę koła czy pomoc przy wymianie niewłaściwego paliwa. Ten nurt kampanii prowadzony będzie przez cały rok 2019 pod hasłem: „Bezpłatna pomoc drogowa dla aktywnych uczestników Shell ClubSmart”.

Altavia współpracuje z Shell od 2010 roku, w wyniku wygranej w centralnym przetargu. Agencja co roku przygotowuje dla tego klienta materiały na potrzeby kilkunastu kampanii reklamowych. W 2018 były to np.: kampania wizerunkowa paliwa V-Power prowadzona pod hasłem „Twój patent na zimę na pełnych obrotach”, kampania wspierająca loterię: ”Wygraj BMW X1 i bony paliwowe Shell. Zatankuj i weź udział w loterii" czy kampania rebrandingowa, w ramach której dotychczasowa marka własna Shell - Deli2Go przekształcona została w markę Deli by Shell.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764