Dział inżynierii produkcyjnej agencji Altavia Polska wzmacniają dwaj „seniorzy”. Dołączyły do niego dwie nowe osoby - Dariusz Kopczyński i Łukasz Boruń - obaj z bogatym doświadczeniem w branży.
Ich zadaniem będzie aktywne wspieranie innych działów oraz klientów agencji w opracowaniu efektywnych kampanii POSM, w tym m.in. przygotowywanie propozycji, projektów i wycen rozwiązań technologicznych kampanii instore i outstore, a także optymalizacja projektów kampanii i ich poszczególnych elementów, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska sklepowego.
Dariusz Kopczyński rozpoczął pracę w Altavii jako Senior POS Producer. Z wykształcenia jest magistrem inżynierem poligrafii, absolwentem Politechniki Warszawskiej, gdzie ukończył studia magisterskie na Wydziale Geodezji i Kartografii kierunek „Poligrafia”. W branży działa już od ponad 20 lat, pracował w tym czasie w największych drukarniach w kraju i za granicą, przez kilka lat działał też jako freelancer w branży reklamowej. Bezpośrednio przed przyjściem do Altavii pracował w Dubaju dla drukarni Delta Printing Press LLC., jako Production Manager.
Drugi z nowych pracowników - Łukasz Boruń - rozpoczyna pracę w Altavii również na stanowisku Senior POS Producer. Łukasz Boruń ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zdobywane w agencjach reklamowych, firmach produkcyjnych oraz własnej działalności gospodarczej w obszarze reklamy przestrzennej i produkcji drukowanych. Na przestrzeni tych lat obsługiwał m.in. takie marki jak: PGNiG, Statoil, Coca-Cola, Mastercard, L’Oreal, CI Games. Z wykształcenia jest absolwentem Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie. Bezpośrednio przed przejściem do Altavii pracował w G&G Studio, wcześniej przez 2 lata w Kolporpress (obecnie EskaMedia)
Źródło: Altavia Polska