logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia wzmacnia dział inżynierii produkcyjnej

  PR 24.09.2018, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Dział inżynierii produkcyjnej agencji Altavia Polska wzmacniają dwaj „seniorzy”. Dołączyły do niego dwie nowe osoby - Dariusz Kopczyński i Łukasz Boruń - obaj z bogatym doświadczeniem w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia-wzmacnia-dzial-inzynierii-produkcyjnej,379458,artykul.html

Ich zadaniem będzie aktywne wspieranie innych działów oraz klientów agencji w opracowaniu efektywnych kampanii POSM, w tym m.in. przygotowywanie propozycji, projektów i wycen rozwiązań technologicznych kampanii instore i outstore, a także optymalizacja projektów kampanii i ich poszczególnych elementów, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska sklepowego.

Dariusz Kopczyński rozpoczął pracę w Altavii jako Senior POS Producer. Z wykształcenia jest magistrem inżynierem poligrafii, absolwentem Politechniki Warszawskiej, gdzie ukończył studia magisterskie na Wydziale Geodezji i Kartografii kierunek „Poligrafia”. W branży działa już od ponad 20 lat, pracował w tym czasie w największych drukarniach w kraju i za granicą, przez kilka lat działał też jako freelancer w branży reklamowej. Bezpośrednio przed przyjściem do Altavii pracował w Dubaju dla drukarni Delta Printing Press LLC., jako Production Manager.

Drugi z nowych pracowników - Łukasz Boruń - rozpoczyna pracę w Altavii również na stanowisku Senior POS Producer. Łukasz Boruń ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zdobywane w agencjach reklamowych, firmach produkcyjnych oraz własnej działalności gospodarczej w obszarze reklamy przestrzennej i produkcji drukowanych. Na przestrzeni tych lat obsługiwał m.in. takie marki jak: PGNiG, Statoil, Coca-Cola, Mastercard, L’Oreal, CI Games. Z wykształcenia jest absolwentem Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie. Bezpośrednio przed przejściem do Altavii pracował w G&G Studio, wcześniej przez 2 lata w Kolporpress (obecnie EskaMedia)

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

Dodatkowe informacje:

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie standardowych i spektakularnych materiałów POS, przygotowanie materiałów do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Shell Polska, Decathlon Polska, Carrefour Polska.

Altavia Polska należy do globalnej Grupy Altavia (www.altavia-group.com), która obsługuje na całym świecie ponad 300 wiodących retailerów i marek. Altavia działa w 39 miastach w 26 krajach i zatrudnia ponad 2 000 osób na całym świecie. W 2017 r. Grupa odnotowała obrót w wysokości ponad 700 milionów euro.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764