logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Altavia.kamikaze wzmacnia zespół w Warszawie

  PR 15.03.2023, przeczytano 293 razy
ilustracja

Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko Account Manager, a Karolina Skutnik - Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/altavia.kamikaze-wzmacnia-zespol-w-warszawie,399302,artykul.html

Magdalena Jastrzębska ma wieloletnie doświadczenie w produkcji reklamowej i w działaniach z klientami. Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 r. Bezpośrednio przed przejściem do agencji altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w Adtoox (Peach), globalnej platformie do zarządzania reklamami wideo/TV, na stanowisku Client Relations Executive (klientami platformy były agencje, domy produkcyjne i postprodukcyjne). Wcześniej była m.in. Business Managerką w domu produkcyjnym High Noon, czy Sales Representative w agencji Marcus Evans. W altavia.kamikaze objęła stanowisko Account Manager, będzie pracować m.in. dla marki Raffaello. Jest absolwentką warszawskiej APS im. Marii Grzegorzewskiej (kierunek: Pedagogika, specjalność: Animacja Społeczno – Kulturowa).

Karolina Skutnik karierę w branży rozpoczynała w 2015 roku. Bezpośrednio przed przejściem do altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji Umbrella Marketing Group, jako Project Manager (obsługiwała w tym czasie klientów takich jak: ICB Pharma, NORGIPS, Piątnica, Makarony Polskie, Robert Thomas, Hilding Anders). Wcześniej pracowała m.in. w DJP Sp z o.o. (Inspiracje Kawowe) jako specjalista ds. marketingu oraz InfoMarket Sp. z o.o., gdzie jako redaktorka pracowała dla marek takich jak: Philips, Robet Thomas, Babyliss, Remington, Jura, Amica, Bosch, Nivona, Miele, Zelmer. W altavia.kamikaze jako Account Executive prowadzić będzie projekty digitalowe dla wybranych klientów agencji (m.in. Coty, Danone, Hasbro). Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: Filologia Polska, specjalizacje: literaturoznawczo – językoznawcza oraz filologia dla mediów).

ilustracjastrzałka

Agencja altavia.kamikaze ma w Polsce 2 biura: w Łodzi i Warszawie.

Źródło: altavia.kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764