Alvogen Pharma, firma z Grupy Zentiva, powierzył MullenLowe MediaHub kompleksową obsługę mediową marki Persen - strategię, optymalizację, planowanie i zakup mediów.
Przetarg Alvogen Pharma prowadzony był przez audytora. MullenLowe MediaHub został doceniony za analitykę (Marketing Mix Modeling) oraz planowanie mediów.
Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje pełne spektrum możliwości oferowanych przez MullenLowe MediaHub.
Persen jest lekiem roślinnym stosowanym w łagodnych stanach napięcia nerwowego i trudnościach w zasypianiu, działa uspokajająco. Start kampanii marki, ukierunkowany na aktywację użytkowników, planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 roku, kampania potrwa trzy miesiące.
- Zdobycie budżetu Alvogen Pharma to nasza 12 wygrana w 2020 roku. W nową dekadę wchodzimy więc w znakomitej kondycji. Portfolio naszych klientów konsewkentnie się rozszerza i obejmuje coraz szersze spektrum działań – mówi Ewa Góralska, Dyrektor Zarządzająca MullenLowe MediaHub.
Zespołem dedykowanym do obsługi marki Persen kieruje Jolanta Markiewicz, Account Manager MullenLowe MediaHub.
Źródło: MullenLowe MediaHub