logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amadeusz Kwiatek nowym Technical Account Managerem w Smart

  PR 16.04.2019, przeczytano 702 razy

Do warszawskiego zespołu Smarta z początkiem kwietnia, w roli Technical Account Managera, dołączył Amadeusz Kwiatek. Będzie on odpowiadał za konsultacje w zakresie rozwiązań technologii programmatic i ad server dla największych wydawców w Polsce i regionie CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amadeusz-kwiatek-nowym-technical-account-managerem-w-smart,382115,artykul.html

Amadeusz Kwiatek jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie na kierunku Informatyka, gdzie uzyskał tytuł Inżyniera Systemów Informatycznych. Przed dołączeniem do firmy Smart zajmował się audytowaniem jednostek informatycznych oraz pracował jako Customer Support / SQL Developer.

Amadeusz Kwiatek z firmą Smart związany jest od października 2017 r. W centralnym zespole wsparcia technicznego w biurze Smarta w Madrycie odpowiedzialny był m.in. za zapytania techniczne klientów globalnych. Kluczowym czynnikiem, decydującym o przenosinach jest dynamiczny rozwój spółki w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej. – Silny, lokalny zespół wsparcia technicznego naszych wydawców premium jest tym, co wyróżnia nas na tle konkurencji. Z racji rozwoju biznesu Smarta i pozyskaniu nowych klientów, wzmocniliśmy zespół Client Service tak, by wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom i umacniać naszą pozycję. Dodatkowo, w Smarcie wspieramy wewnętrzne transfery, co otwiera naszym pracownikom wiele możliwości rozwoju, tak jak w przypadku Amadeusza – mówi Małgorzata Kmieciak, Country Manager CEE.

Źródło: Smart

www.smartadserver.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764