Do warszawskiego zespołu Smarta z początkiem kwietnia, w roli Technical Account Managera, dołączył Amadeusz Kwiatek. Będzie on odpowiadał za konsultacje w zakresie rozwiązań technologii programmatic i ad server dla największych wydawców w Polsce i regionie CEE.
Amadeusz Kwiatek jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie na kierunku Informatyka, gdzie uzyskał tytuł Inżyniera Systemów Informatycznych. Przed dołączeniem do firmy Smart zajmował się audytowaniem jednostek informatycznych oraz pracował jako Customer Support / SQL Developer.
Amadeusz Kwiatek z firmą Smart związany jest od października 2017 r. W centralnym zespole wsparcia technicznego w biurze Smarta w Madrycie odpowiedzialny był m.in. za zapytania techniczne klientów globalnych. Kluczowym czynnikiem, decydującym o przenosinach jest dynamiczny rozwój spółki w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej. – Silny, lokalny zespół wsparcia technicznego naszych wydawców premium jest tym, co wyróżnia nas na tle konkurencji. Z racji rozwoju biznesu Smarta i pozyskaniu nowych klientów, wzmocniliśmy zespół Client Service tak, by wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom i umacniać naszą pozycję. Dodatkowo, w Smarcie wspieramy wewnętrzne transfery, co otwiera naszym pracownikom wiele możliwości rozwoju, tak jak w przypadku Amadeusza – mówi Małgorzata Kmieciak, Country Manager CEE.
Źródło: Smart