logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amagraf i szeroka oferta nie tylko dla poligrafii

  PR 24.02.2021, przeczytano 382 razy
ilustracja
Od lewej Adam Kulesza, Andrzej Walczak

Amagraf to od wielu lat dostawca maszyn i materiałów dla branży poligraficznej. Ekspansja firmy, jaka ma miejsce w ostatnim czasie, obejmuje także inne sektory gospodarki. Przykładem jest chociażby wdrożenie plotera termicznego CNC Thermocut w wersji midi 250 w przedsiębiorstwie budowlanym Sara S.C. PPHU Edyta i Andrzej Walczak. Służy on tu między innymi do wycinania kółeczek ze styropianu, które wcześniej firma musiała kupować od podwykonawców, co generowało niemałe koszty, a często również nie zapewniało zadawalającej jakości. Inwestycja nie tylko wpłynęła na oszczędności, ale też znacząco poprawiła jakość tych elementów, niezbędnych przy wszelkich budowach.  Maszyna znajduje obecnie tu także szersze zastosowanie, więc klient ocenia jej zakup bardzo pozytywnie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amagraf-i-szeroka-oferta-nie-tylko-dla-poligrafii,390334,artykul.html

Sara to firma z branży budowlanej w Lubawce w województwie dolnośląskim. Od wielu lat kompleksowo obsługuje realizację inwestycji budowlanych – od budowy domów i mieszkań „pod klucz” na wykańczaniu ich skończywszy, oferując – jak podkreślają jej właściciele – wysoką jakość swoich usług. Jakiś czas temu rozpoczęła poszukiwania sprzętu, który pomógłby zaspokoić jedną z jej potrzeb dotyczącą niezbędnego na każdej budowie elementu.

- Realizując inwestycje budowlane korzystamy z kółeczek styropianowych – mówi Andrzej Walczak, współwłaściciel firmy. - To niewielki element, ale potrzebujemy sporych jego ilości. Od wielu lat kupowaliśmy go u naszych poddostawców, jednak koszty jakie się z tym wiązały zainspirowały nas do poszukiwania sprzętu, który pomógłby nam uzyskać w tym zakresie niezależność.

W ten sposób, za pośrednictwem Internetu, Andrzej Walczak trafił do firmy Amagraf. Opisał swoje potrzeby, do których Amagraf dostosował odpowiedni sprzęt, przekazując niezbędną wiedzę na jego temat.

- Wcześniej – mówi Adam Kulesza z firmy Amagraf – ponieważ wszystko odbywało się w czasie pandemii, a więc zdalnie, poprosiliśmy o przesłanie tego elementu, jaki firma Sara chciała uzyskać na maszynie. Mając takie wzorcowe kółeczko, przeprowadziliśmy testy u producenta maszyny, z których powstał firm obrazujący cały proces. Można go obejrzeć kontaktując się z nami. Na podstawie tego filmiku, a przede wszystkim gotowego produktu, jaki wykonaliśmy na tej maszynie, klient zdecydował się na zakup urządzenia.

Wybór padł na ploter termiczny CNC Thermocut w wersji midi 250. Służy on do cięcia tytanowym drutem oporowym, charakteryzującym się – jak podkreśla dostawca – wysoką wytrzymałością oraz możliwością pracy ze zwiększonymi prędkościami i rozgrzewającym się do temperatury około 800°C. Maksymalna prędkość cięcia wynosi tu 700 mm/min. z dokładnością 1,0 mm/m. Umożliwia on wycinanie dowolnych przestrzennych obiektów w materiałach o gęstości do 60 kg/m3 i poddających się obróbce termicznej, takich jak styrodur, styropian, pianka poliuretanowa itp.

Firma Amagraf skonfigurowała również samo urządzenie, by odpowiadało ono w największym stopniu potrzebom firmy Sara, ale także umożliwiało tworzenie innych elementów, które potrzebne są na budowach.

- Wszystko przebiegło w doskonałym porządku – mówi Andrzej Walczak. - Firma Amagraf służyła nam swoją wiedzą, doradztwem i pomocą do tego stopnia, że zdecydowaliśmy się jej zaufać i cały proces związany z wyborem urządzenia przeprowadziliśmy zdalnie.

Jak dodaje współwłaściciel przedsiębiorstwa, po zaledwie kilku tygodniach pracy w firmie Sara ploter termiczny przynosi firmie Sara wymierne korzyści:

- Znacząco obniżył się jednostkowy koszt kołeczka, dzięki czemu maszyna szybko – jak mamy nadzieję - „na siebie zarobi” – mówi Andrzej Walczak. – Posiadanie urządzenia daje nam także poczucie bezpieczeństwa – nie jesteśmy bowiem od nikogo zależni. Możemy też wykonywać tego rodzaju elementy dla innych, gwarantując ich wysoką jakość, co umożliwia zakupiona przez nas maszyna. Okazuje się, że możemy na niej wykonywać także inne elementy, tak więc jej zastosowanie rozszerza się. Co więcej, firma Amagraf służy nam swoim doradztwem w kolejnych naszych poszukiwaniach, proponując także inne rozwiązania ze swojej oferty. Jesteśmy więc bardzo zadowoleni z tej współpracy.

- Jest nam bardzo miło, że tak dużym zaufaniem obdarowują nas firmy również z innych branż niż poligrafia, bo to nie pierwszy tego rodzaju przypadek. Nasza firma bowiem stara się podejść elastycznie do potrzeb każdego klienta, wsłuchując się w jego potrzeby i oferując mu sprzęt w jak największym stopniu odpowiadający jego oczekiwaniom – podsumowuje Adam Kulesza.

Źródło: Amagraf

www.amagraf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Światowy rekord Fort Dearborn w liczbie wykonanych odbitek na maszynie Heidelberg Speedmaster XL 106
Fort Dearborn, amerykańska firma specjalizująca się w produkcji etykiet i opakowań, mająca dwadzieścia zakładów w całym kraju, wykonała w 2020 roku prawie 82 miliony odbitek na swoim Heidelbergu Speedmaster XL 106 -8+L. Ten rekord związany był m.in. ze zwiększonym zapotrzebowaniem rynku na etykiety i opakowania na produkty spożywcze podczas pandemii COVID-19.
Podczas internetowych targów virtual.drupa (odbywających się w dniach 20-23 kwietnia br.) Konica Minolta, we współpracy ze swoimi partnerami i klientami, zademonstruje szereg rozwiązań ze swojego bogatego portfolio. Obecność firmy na tym wirtualnym wydarzeniu, przebiegająca pod hasłem „Rethinking possibilites”, będzie uwzględniać takie obszary jej...
Mark Andy organizuje kolejne branżowe webinaria dla studentów z całego świata
Tradycją stały się już organizowane przez Mark Andy spotkania dla studentów. W tym roku będą one miały charakter webinariów, kolejnych już organizowanych przez tę firmę. Skierowane są do studiujących z całego świata, kształcących się na kierunkach związanych z branżą poligraficzną i pokrewnymi. Odbędą się one w dwóch terminach. Z myślą o...
DrTusz.pl zachęca swoich klientów do włączenia się w akcję “Drzewo na zamówienie”. W dniach od 12 do 25 kwietnia 2021 r. każde zamówienie w sklepie DrTusz, to jedna sadzonka drzewa, które firma posadzi podczas finału w Nadleśnictwie Waliły - oficjalnego partnera wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764