logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amagraf kolejny raz wspiera swoich klientów

  PR 08.03.2021, przeczytano 238 razy

Firma Amagraf , po raz kolejny już w niełatwym pandemicznym czasie -dostosowując się do potrzeb klientów, a także innych firm i instytucji –wprowadziła niedawno do swojej oferty nową propozycję. Wiosną ubiegłego roku były to środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne i stacje do dezynfekcji rąk, co spotkało się z dużym zainteresowaniem. Produkty te pochodziły od polskich producentów, będących  klientami firmy. Obecnie proponuje natomiast specjalne pakiety medyczne, oferujące prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenia grupowe PZU dla pracowników firm i ich rodzin. Jednocześnie firma zapewnia, że jej podstawowe działanie – sprzedaż maszyn i materiałów poligraficznych oraz serwis – odbywa się bez zakłóceń, podobnie jak dostawy maszyn i jej usługi serwisowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amagraf-kolejny-raz-wspiera-swoich-klientow,390517,artykul.html

- Wprowadzając nową usługę do naszej oferty, związaną z ochroną zdrowia, po raz kolejny udowadniamy, że priorytetem są dla nas nasi klienci – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf. – Bez zmian działamy zarówno w zakresie sprzedaży maszyn, które są w naszej ofercie – takich jak Konica Minolta, Develop, Canon oraz – w zakresie druku wielkoformatowego ­– OKI, Mutoh, a także uzupełniających urządzeń introligatorskich takich producentów jak np. Duplo, jak również w zakresie serwisu. Ale szybko reagujemy również na zmiany rynkowe, dostosowując się do nich i do aktualnych potrzeb klientów. Dla wielu z nich priorytetem jest obecnie zdrowie ich pracowników i ich rodzin. Stąd w naszej ofercie dedykowane takim działaniom pakiety medyczne.

Jak przekonuje firma posiadając oferowany przez nią pakiet nie trzeba stać w kolejkach do lekarza, tylko w ciągu maksymalnie 2 dni można zostać umówionym na wizytę do internisty, lekarza rodzinnego czy pediatry, w ciągu 5 dni – do lekarza specjalisty. Pakiet o którym mowa - jak podaje firma - umożliwia dostęp do prywatnych placówek medycznych w ponad 550 miastach, gdzie można wykonać od kilkudziesięciu do ponad 400 badań i zabiegów w krótkim czasie. Opieka medyczna obejmująca pakiet dotyczy osób do 67 roku życia, ich małżonków, partnerów do 67 roku życia, a także dzieci. Firma zapewnia o wygodnym dostępie do niej przez specjalną aplikację i portal.

- Ubezpieczenie grupowe w pakiecie z prywatną opieką medyczną nie musi być drogie – mówi Piotr Alwingier. - Aby móc skorzystać z oferty PZU, którą oferujemy należy utworzyć grupę co najmniej 3 osób. Jeżeli firma, którą prowadzisz bądź w której pracujesz posiada w innym towarzystwie ubezpieczenie grupowe to w oferowanym przez nas pakiecie istnieje możliwość skorzystania wyłącznie z prywatnej opieki medycznej. Cały pakiet jest dostępny już od 3 zł dziennie. To niewiele, a obecne czasy uświadamiają nam, że zdecydowanie lepiej jest zapobiegać niż leczyć. Tymczasem czekanie w kolejkach do specjalisty czy na specjalistyczne badania jest szczególnie irytujące, podobnie jak wydawanie fortuny na prywatne wizyty. Dlatego jeżeli jesteś pracownikiem, zainspiruj swojego szefa taką propozycją, jeśli jesteś z kolei przedsiębiorcą – sam zadbaj o swoje zdrowie, swoich bliskich i pracowników.

Warto wspomnieć, że firma Amagraf, zanim wprowadziła produkt do swojej oferty sama testowała go przez kilka miesięcy i jest z niego zadowolona. W firmie jest obecnie dedykowana osoba, która posiada niezbędną wiedzę oraz specjalistyczne uprawienia do wykonywania czynności związanych ze sprzedażą tego rodzaju usług.

- Serdecznie więc zapraszamy Państwa do kontaktu z nami, więcej informacji można uzyskać na specjalnej stronie www.zdrowiegrupowe.pl. Dla sektora, w którym jesteśmy od lat najbardziej aktywni – mam na myśli poligrafię - przygotowaliśmy specjalną ofertę. Wystarczy na wyżej wymienionej stronie pozostawić kontakt do siebie i jako kod polecający wpisać „Poligrafia” – mówi Piotr Alwingier.

Źródło: Amagraf

www.amagraf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764