logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amagraf kolejny raz wspiera swoich klientów

  PR 08.03.2021, przeczytano 179 razy

Firma Amagraf , po raz kolejny już w niełatwym pandemicznym czasie -dostosowując się do potrzeb klientów, a także innych firm i instytucji –wprowadziła niedawno do swojej oferty nową propozycję. Wiosną ubiegłego roku były to środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne i stacje do dezynfekcji rąk, co spotkało się z dużym zainteresowaniem. Produkty te pochodziły od polskich producentów, będących  klientami firmy. Obecnie proponuje natomiast specjalne pakiety medyczne, oferujące prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenia grupowe PZU dla pracowników firm i ich rodzin. Jednocześnie firma zapewnia, że jej podstawowe działanie – sprzedaż maszyn i materiałów poligraficznych oraz serwis – odbywa się bez zakłóceń, podobnie jak dostawy maszyn i jej usługi serwisowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amagraf-kolejny-raz-wspiera-swoich-klientow,390517,artykul.html

- Wprowadzając nową usługę do naszej oferty, związaną z ochroną zdrowia, po raz kolejny udowadniamy, że priorytetem są dla nas nasi klienci – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf. – Bez zmian działamy zarówno w zakresie sprzedaży maszyn, które są w naszej ofercie – takich jak Konica Minolta, Develop, Canon oraz – w zakresie druku wielkoformatowego ­– OKI, Mutoh, a także uzupełniających urządzeń introligatorskich takich producentów jak np. Duplo, jak również w zakresie serwisu. Ale szybko reagujemy również na zmiany rynkowe, dostosowując się do nich i do aktualnych potrzeb klientów. Dla wielu z nich priorytetem jest obecnie zdrowie ich pracowników i ich rodzin. Stąd w naszej ofercie dedykowane takim działaniom pakiety medyczne.

Jak przekonuje firma posiadając oferowany przez nią pakiet nie trzeba stać w kolejkach do lekarza, tylko w ciągu maksymalnie 2 dni można zostać umówionym na wizytę do internisty, lekarza rodzinnego czy pediatry, w ciągu 5 dni – do lekarza specjalisty. Pakiet o którym mowa - jak podaje firma - umożliwia dostęp do prywatnych placówek medycznych w ponad 550 miastach, gdzie można wykonać od kilkudziesięciu do ponad 400 badań i zabiegów w krótkim czasie. Opieka medyczna obejmująca pakiet dotyczy osób do 67 roku życia, ich małżonków, partnerów do 67 roku życia, a także dzieci. Firma zapewnia o wygodnym dostępie do niej przez specjalną aplikację i portal.

- Ubezpieczenie grupowe w pakiecie z prywatną opieką medyczną nie musi być drogie – mówi Piotr Alwingier. - Aby móc skorzystać z oferty PZU, którą oferujemy należy utworzyć grupę co najmniej 3 osób. Jeżeli firma, którą prowadzisz bądź w której pracujesz posiada w innym towarzystwie ubezpieczenie grupowe to w oferowanym przez nas pakiecie istnieje możliwość skorzystania wyłącznie z prywatnej opieki medycznej. Cały pakiet jest dostępny już od 3 zł dziennie. To niewiele, a obecne czasy uświadamiają nam, że zdecydowanie lepiej jest zapobiegać niż leczyć. Tymczasem czekanie w kolejkach do specjalisty czy na specjalistyczne badania jest szczególnie irytujące, podobnie jak wydawanie fortuny na prywatne wizyty. Dlatego jeżeli jesteś pracownikiem, zainspiruj swojego szefa taką propozycją, jeśli jesteś z kolei przedsiębiorcą – sam zadbaj o swoje zdrowie, swoich bliskich i pracowników.

Warto wspomnieć, że firma Amagraf, zanim wprowadziła produkt do swojej oferty sama testowała go przez kilka miesięcy i jest z niego zadowolona. W firmie jest obecnie dedykowana osoba, która posiada niezbędną wiedzę oraz specjalistyczne uprawienia do wykonywania czynności związanych ze sprzedażą tego rodzaju usług.

- Serdecznie więc zapraszamy Państwa do kontaktu z nami, więcej informacji można uzyskać na specjalnej stronie www.zdrowiegrupowe.pl. Dla sektora, w którym jesteśmy od lat najbardziej aktywni – mam na myśli poligrafię - przygotowaliśmy specjalną ofertę. Wystarczy na wyżej wymienionej stronie pozostawić kontakt do siebie i jako kod polecający wpisać „Poligrafia” – mówi Piotr Alwingier.

Źródło: Amagraf

www.amagraf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764