logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amagraf podsumowuje 10-lecie

  PR 02.09.2024, przeczytano 319 razy
ilustracja
Piotr Alwingier, Adam Kulesza

Dziesiątki wiernych klientów (gdzie „wierny” oznacza więcej niż jedne dokonane tu zakupy), setki wdrożonych maszyn drukujących mało- i wielkoformatowych i wykańczających, tysiące kontaktów z branży poligraficznej i poza nią, gdzie firma również dostarcza rozwiązania ze swojej bogatej oferty – to krótki bilans działającej już ponad 10 lat firmy Amagraf. Jeśli dodać do tego wiele nagród przyznanych urządzeniom z jej oferty, liczne branżowe spotkania, w których bardzo często bierze udział - wszystko to złoży się na sukces tego prężnie działającego przedsiębiorstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amagraf-podsumowuje-10-lecie,405499,artykul.html

Jednak, jak podkreślają jego właściciele – Piotr Alwingier i Adam Kulesza - najważniejsi są dla nich klienci. Amagraf to multibrandowy dostawca, dla którego ich potrzeba staje się priorytetem, a nowa inwestycja wyzwaniem do tego, by zaproponować taki sprzęt, który byłby dla potrzeb i możliwości klienta najbardziej odpowiedni, pozwoliłby mu na rozwój w przyszłości i zapewnił stabilną realizację zadań produkcyjnych. Amagraf sprzedaje od lat urządzenia pojedynczo, a także - jeśli klient tego oczekuje - w pakiecie. Doposaża zakłady, ale również wyposaża je od zera – zarówno te działające w branży poligraficznej, jak też dopiero zaczynające swoją przygodę z poligrafią.

ilustracjastrzałka

Multibrandowość, elastyczność i doradztwo

Amagraf to dostawca oferujący wiele marek, łączący różnorodne rozwiązania wielu producentów w jedną, najbardziej odpowiednią dla klientów, kompleksową ofertę. „Obecnie poszukują oni bowiem nie marek, ale rozwiązań – mówi Piotr Alwingier. – Dlatego tak ważnym jest elastyczność w podejściu do ich potrzeb. My nie forsujemy jednej technologii czy jednej firmy, ale wybieramy rozwiązanie, którego klient rzeczywiście potrzebuje”. Potwierdzają to klienci Amagrafu. Filip Franczak, właściciel firmy Eduidea (produkującej materiały edukacyjne, gadżety, upominki dla dzieci i szereg innych produktów), który zrealizował w Amagrafie zakup całego pakietu różnych urządzeń mówi: „W naszej współpracy bardzo cenię sobie doradztwo firmy Amagraf. Określam jej bowiem swoje potrzeby i oczekiwania, a następnie wspólnie ustalamy, jakie modele maszyn i jakich producentów będą najbardziej odpowiednie do moich potrzeb oraz planów produkcyjnych i biznesowych.

Podobnie o firmie wyraża się Marcin Duszczyk, właściciel Happenings.pl - hurtowni dekoracji ślubnych, florystycznych, urodzinowych, do domu i ogrodu, jak również bożonarodzeniowych i wielkanocnych. „Analiza naszych oczekiwań – mówi - umożliwiła dopasowanie inwestycji do naszych potrzeb, co bardzo sobie cenimy. Każdemu życzyłbym takiej współpracy i partnerstwa przy każdej inwestycji, jakich doświadczamy z firmą Amagraf”. Maciej Gadziński z drukarni Print Łódź dodaje z kolei: „Firma Amagraf, którą znam od lat, stała się naszym partnerem, doradcą i w efekcie dostawcą niemal każdego urządzenia, jakie posiadamy”.

ilustracjastrzałka

Zaufanie klientów

Amagraf jest od lat dostawcą maszyn do drukowania, powielania, a także wykańczania oraz materiałów eksploatacyjnych; oferuje również doradztwo i serwis, co dla klientów firmy ma ogromne znaczenie i taki rodzaj współpracy bardzo sobie cenią. Konrad Słowiński z firmy Madas podkreśla: „Biorąc pod uwagę wszystkie te elementy, mimo iż przy kolejnych inwestycjach pojawiła się u nas konkurencja Amagrafu i oferowała nawet nieco lepsze warunki cenowe, patrząc na całość naszej współpracy (Amagraf to solidna i sprawna firma) doszliśmy do wniosku, że pewne rzeczy są nieprzeliczalne, takie jak choćby zaufanie”. Ewa Florczyk z Drukarni ABC dodaje: „Nasze wybory dotyczące urządzeń z oferty Amagraf wynikają z niemal 25-letniej znajomości jej szefów, a także z zaufania, jakim darzymy tego dostawcę. Bardzo cenimy sobie pracowników tej firmy – ich wiedzę i doświadczenie. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Amagraf również w zakresie serwisu”.

Zaufanie partnerów

Amagraf to również marka, do której zaufanie mają inni, działający nie tylko w branży poligraficznej, dostawcy. „Bywają sytuacje, że nie mają oni odpowiedniej propozycji dla swoich klientów, wówczas zwracają się do nas. Nie boją się, że odbierzemy im tych klientów, ale wiedzą, że możemy doradzić najlepsze dla nich rozwiązanie. To sprawia, że nasi partnerzy nie pozostawiają swoich klientów bez pomocy, a my możemy pomóc obu stronom. To jednak przede wszystkim dowód dużego zaufania, którego nie zawiedliśmy” – podkreśla Piotr Alwingier. Adam Goik, właściciel firmy handlowej Contrakt, współpracującej z Amagrafem potwierdza te słowa: „Wiedzieliśmy, że rzetelnym partnerem dla inwestycji, uwzględniającej dwa plotery wielkoformatowe dla jednego z naszych klientów, będzie dla nas firma Amagraf, z którą współpracujemy od lat. Zapoznaliśmy ją z potrzebami naszego klienta i otrzymaliśmy ofertę, która sprostała jego oczekiwaniom”.

ilustracjastrzałka

Otwartość na inne branże

Amagraf to nie tylko dostawca dla branży poligraficznej. Z sukcesami dostarcza również maszyny dla firm spoza niej. Wystarczy wspomnieć jej wdrożenia w firmie Nordterm czy Kospel. Pierwsza zajmuje się produkcją styropianu, kształtek styropianowych i od niedawna - wypełnień do opakowań zarówno małych jak również dużych i ciężkich elementów do transportu różnego rodzaju towarów. „Zaufanie do dostawców jest dla nas niezmiernie ważne, bo jesteśmy młodą firmą i wciąż poszukujemy dla siebie nowych kierunków rozwoju – podkreśla Paweł Skrzypczak, właściciel tej firmy. – Pod tym względem Amagraf okazał się właściwym partnerem. Analizowaliśmy wspólnie nasze potrzeby, a dzięki wspomnianym zakupom mogliśmy poszerzyć swoją ofertę”.

Kolejnym przykładem tego typu działań dla klientów spoza branży poligraficznej jest współpraca Amagrafu z firmą Kospel - polskim producentem elektrycznych podgrzewaczy wody, elektrycznych kotłów centralnego ogrzewania, pomp ciepła oraz zasobników ciepłej wody. „Pracownicy tej firmy to profesjonaliści – mówi Marek Woźniak, dyrektor produkcji w firmie Kospel. – Ponieważ mamy porównanie z wieloma innymi dostawcami maszyn dla naszej firmy, o ekipie z Amagrafu możemy mówić w samych superlatywach. Poziom obsługi z ich strony jest bardzo wysoki. To nie teoretycy, ale praktycy. Prezentują logikę w oferowanych rozwiązaniach i co istotne – niezależnie czy klient zdecyduje się na oferowaną przez nich maszynę, czy na inną – najważniejszym jest, aby był zadowolony”.

Odpowiedzialność - priorytetem

Sprzedaż i wdrożenie maszyny jest tylko początkiem naszej odpowiedzialności wobec klienta za cały projekt – mówi Piotr Alwingier. „Odpowiedzialność tę – mówi Remigiusz Piotrowski ze wspomnianej firmy Kospel – czujemy na każdym etapie naszej współpracy, a korzyści wynikające z naszego wyboru potwierdzają tylko, że był on słuszny na tym etapie naszej działalności”. „Co więcej – dodaje Marek Woźniak – jest on również przemyślany w kontekście dalszego rozwoju, co również daje nam poczucie odpowiedzialności za poligraficzny aspekt działalności naszej firmy. Sam pomysł, wiele lat temu, żeby tego rodzaju produkcję realizować u siebie wpisuje się w naszą filozofię niezależności, co przekłada się na możliwość kontrolowania każdego procesu i bycia za niego odpowiedzialnym”.

„Zapraszamy do współpracy”

Zapraszamy więc do współpracy z nami firmy z branży poligraficznej i każdej innej, które potrzebują maszyn do drukowania czy wykańczania wydruków, zarówno mało- jak i wielkoformatowych, poszukują jednocześnie doradcy, dostawcy i firmy serwisującej – pozostajemy do Państwa dyspozycji na każdym etapie Waszej działalności. Nowe dziesięciolecia przed nami!” – podsumowuje Adam Kulesza.

Źródło: Amagraf

www.solwentowe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764