logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amagraf wspiera swoich klientów

  PR 24.04.2020, przeczytano 236 razy

Firma Amagraf zapewnia, że mimo obecnej sytuacji rynkowej związanej z ogólnoświatową pandemią, jej działanie – sprzedaż maszyn i materiałów poligraficznych oraz serwis – odbywa się bez zakłóceń. Dostawy maszyn i materiałów realizowane są terminowo, podobnie jak usługi serwisowe.  Dostosowując się jednak do zmian, jakie mają miejsce na rynku firma wprowadziła w ostatnim czasie do swojej oferty nowe produkty. W jej nowym sklepie internetowym można zakupić środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne. Produkty te są współtworzone przez nią bądź kupowane od polskich producentów, będących jej klientami. W ten sposób Amagraf wspiera swoich klientów i polski biznes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amagraf-wspiera-swoich-klientow,386715,artykul.html

- W każdej sytuacji priorytetem pozostają dla nas klienci – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf. – Stąd najszybciej jak to tylko możliwe zareagowaliśmy na zmiany rynkowe, dostosowując się do nich i do aktualnych potrzeb naszych klientów. Działamy zarówno w zakresie sprzedaży maszyn, które są w naszej ofercie – takich jak Konica Minolta, Develop, Canon oraz – w zakresie druku wielkoformatowego ­– OKI, Mutoh, a także uzupełniających urządzeń introligatorskich takich producentów jak np. Duplo, jak również w zakresie serwisu. Działa on bez przestojów i zakłóceń. Nasze wizyty odbywają się przy zachowaniu maksymalnych środków bezpieczeństwa zarówno naszych pracowników serwisu jak i operatorów urządzeń produkcyjnych u naszych klientów. Jesteśmy niewielką firmą, ale z racji naszej wieloletniej działalności na rynku byliśmy w stanie szybko zaadoptować się do nowej sytuacji i otoczenia – dodaje. – Odpowiedzialny biznes, prowadzony przez nas od lat, pozwolił nam nie raz przetrwać trudne czasy, zawsze z troską o naszych klientów.

Stąd nowe propozycje, które firma wprowadziła w ostatnim czasie do swojej oferty. W jej nowym sklepie internetowym (www.sklep.amagraf.pl) można zakupić środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne. Zamówienia – jak zapewnia firma - realizowane są na bieżąco. Skorzystali już z nich jej klienci, ale również szereg firm spoza branży poligraficznej, które poszukują tego rodzaju asortymentu.

Jak podkreśla Amagraf - wprowadzone do jej oferty produkty są współtworzone przez nią bądź kupowane od polskich producentów, będących jej klientami.

- W ten sposób wspieramy naszych klientów – podkreśla Piotr Alwingier zarówno tych, którzy wcześniej kupili od nas urządzenia czy materiały, jak i tych, którym świadczymy usługi serwisowe. Takimi działaniami wspieramy jednocześnie polski biznes.

Firma Amagraf jest od dawna importerem bezpyłowych patyczków i czyściwa. Stąd w naturalny sposób obecnie znalazły się w jej ofercie inne materiały ochronne, na które zapotrzebowanie zgłaszali klienci.

- Zdrowie i dobre nastawienie są motywacją dla naszych działań i działań naszych klientów, którzy nie boją się podejmować i realizować zaplanowanych inwestycji. Jesteśmy przekonani bowiem, że nie można stanąć w miejscu, ale dostosowując się do nowej rzeczywistości należy działać dalej – podsumowuje Piotr Alwingier.

Źródło: Amagraf

www.amagraf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekologia zdominowała rynek opakowań
Na rynku pojawia się coraz więcej biodegradowalnych i kompostowalnych opakowań. Producenci w ten sposób chcą nadążyć za modą na ekologię. – Pomimo tego w ciągu najbliższych kilku lat plastik nie zniknie całkowicie z rynku opakowań. Wygoda jego użytkowania przewyższa na razie aspekty ekologiczne – mówi Beata Pyś-Skrońska, zastępca dyrektora w Polskiej Izbie...
Grafmasz poszerza ofertę stołów do oprawy twardej
W 2020 roku Grafmasz uruchomił produkcję kaszerówek oraz stołów do oprawy twardej. Pierwsze urządzenia zostały zaprezentowane podczas targów RemaDays w lutym br. i spotkały się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Pomimo niesprzyjających warunków podczas pandemii firma dostarczyła  kilkanaście  zestawów do polskich drukarń oraz...
Karton Cupforma Natura podstawą proekologicznych opakowań na płatki Fazer
W maju br. fiński koncern spożywczy Fazer wprowadził na rynek nowe wersje swoich przekąsek owsianych – Fazer Aito i Fazer Yosa, oferowanych w proekologicznych opakowaniach, bazujących na kartonie Stora Enso Cupforma Natura. Jak zapewnia jego producent, ilość plastiku niezbędnego do wykonania kubków na snacki została dzięki temu zredukowana o ponad 50%, a same opakowania stały...
Sun Chemical, wraz ze swoją spółką macierzystą DIC Corporation, podpisał strategiczne porozumienie z firmą DuPont, którego nadrzędnym celem jest rozszerzenie globalnej sprzedaży modułów odgazowujących do uzdatniania wody. Na jego podstawie DuPont uzyskał od DIC wyłączność na sprzedaż oferowanych przez drugie z wymienionych przedsiębiorstw modułów odgazowujących,...
Rapida 76 z modułem do cold stampingu w drukarnia Mellow
„Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764