logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amara z nowym, amarantowym logo

  PR 26.03.2020, przeczytano 166 razy
ilustracja

Zakład Farmaceutyczny AMARA wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej. Firma postawiła na nowe barwy i nowe logo. Wszystko przy współpracy z agencją reklamową CUMULUS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amara-z-nowym%2C-amarantowym-logo,386268,artykul.html

Nowe logo wpisuje się w nurt współczesnych standardów designu i lepiej odzwierciedla innowacyjny charakter spółki. Postawiono na uproszczoną typografię, wyjątkową na rynku kolorystykę oraz uzupełnienie logo sloganem „Wspieramy Zdrowie, Rozwijamy Możliwości”.

Kolor nowego logo to wypełnienie wizualnej niszy, którą zdefiniowano podczas badań polskiego rynku farmaceutycznego. Aktualny kolor marki (fuksja / amarant – nawiązujący m.in. do nazwy AMARA) to połączenie barw niebieskiej i czerwonej, które są dość powszechne wśród innych producentów, jednak ich fuzja wprowadza rzadko spotykaną kolorystykę. Ten zabieg miał na celu podkreślić indywidualny charakter firmy jak i jej aspiracje w dążeniu do ponadczasowości i oryginalności. Charakterystycznym elementem logo jest także stylizowana litera „A”, która stała się podstawą budowy dekorów, borderów i atrakcyjnych multiplikacji.

ilustracjastrzałka

– Chcąc udoskonalać nasze produkty, musimy dbać zarówno o aspekty technologiczne, jak i o wizerunkowe. Jako firma mierzymy wysoko, rozwijamy nasze możliwości i zwiększamy świadomość marki, dlatego stawiamy na ponadczasowy design – mówi Adrian Czuba, dyrektor ds. sprzedaży zakładu farmaceutycznego AMARA.

Projekt rebrandingu został powierzony pod koniec 2019 roku Agencji Reklamowej Cumulus w drodze konkursu ofert.

- Współpracę z firmą AMARA rozpoczęliśmy od przygotowania solidnego audytu designu podmiotów farmaceutycznych na polskim rynku. Wykonany research, poparty badaniami konsumenckimi, pozwolił naszemu zespołowi opracować wyjątkowy projekt. Z niecierpliwością czekamy na dalsze etapy współpracy, także w zakresie designu opakowań oraz obecności marki w digitalu - dodaje Jan Matysik, dyrektor zarządzający Agencji Cumulus.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agencja Reklamowa CUMULUS

www.agencjacumulus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764