logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amazing Interior Makeover – prezentacja zastosowania folii Di-Noc

  PR 08.07.2019, przeczytano 1684 razy
ilustracjastrzałka

Laminaty Di-Noc to innowacja, która w łatwy oraz kreatywny sposób potrafi zrewolucjonizować każde wnętrze – o tym mieli okazję przekonać się architekci i projektanci, którzy wzięli udział w wydarzeniu Amazing Interior Makeover. ABB Living SpaceExperience, czyli pokazowy apartament zlokalizowany w budynku Defabryki w Warszawie, przeszedł ogromną metamorfozę. A to wszystko z inicjatywy Antalis Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amazing-interior-makeover-%E2%80%93-prezentacja-zastosowania-folii-di-noc,383157,artykul.html

Odsłona laminatu architektonicznego miała swoją premierę na spotkaniu 12 czerwca 2019 r. W Polsce uchodzi on za mało znany, ale w pozostałej części Europy, Stanach Zjednoczonych oraz Azji ma wiele zastosowań. Podczas prezentacji produktu pokazano elastyczny, praktyczny i ekonomiczny aspekt renowacji, a w trakcie warsztatów podkreślano łatwość i szybkość aplikacji laminatu na rożnego rodzaju powierzchniach. Organizatorem wydarzenia była firma Antalis, która jest oficjalnym dystrybutorem dla rynku architektonicznego w Polsce, we współpracy z 3M, producentem folii. Partnerami wydarzenia byli Nova Vision Mariusz Domański, Loft Factory i DPS Druk oraz, oczywiście, ABB Living Space Experience.

Większość uczestników spotkania znała już przestrzeń ABB Living Space Experience, dlatego zależało nam, by ich nieco zaskoczyć – zdradza kulisy wydarzenia Agata Kasprzyk-Olszewska, projektantka, która była odpowiedzialna za przeprowadzenie redesignu z wykorzystaniem folii Di-Noc w pokazowym apartamencie ABB. Spotkanie rozpoczęto w zewnętrznej strefie chillout, sprzyjającej rozmowom networkingowym oraz oczekiwaniu na odsłonę odmienionego już wnętrza. Aby efekt był jeszcze bardziej spektakularny, wnętrze zostało specjalnie zaciemnione. Zaskoczenie po zapaleniu świateł było ogromne, szczególnie że pokrycie laminatem wybranych elementów wnętrza – ścianki między oknami, blatu, stolików czy drewnianego łuku odbyło się bardzo sprawnie. Przekonali się o tym sami goście, którzy wzięli udział w warsztatach.

Uczestników wydarzenia przywitali gospodarze ABB Living Space Experience: Monika Komalska (Project Manager) i Krzysztof Sasin (Technical & Design Promotion Manager). Następnie głos zabrali przedstawiciele Antalis: Joanna Smolińska, Visual Communication Director w regionie CSEE i Bartłomiej Stopnicki, Konsultant ds. rynku architektonicznego oraz pani Magdalena Salamucha, Regional Sales i Marketing Manager z firmy 3M. Gościem specjalnym była Paola L. Silva Coronel z 3M, która na tę okoliczność przyleciała specjalnie z Włoch. Przeprowadziła ona interaktywną prezentację nt. trendów w dekoracji wnętrz. Podczas wydarzenia wystąpili również Piotr Kaczyński z DPS Druk, który omawiał przykładowe projekty rynkowe – zmiany wnętrz z zastosowaniem folii Di-Noc oraz projek­tantka Agata Kasprzyk-Olszewska.

ilustracjastrzałka

Mariusz Domański z Nova Vision pokazał, jak używać folii Di-Noc, oklejając nią jedno z krzeseł. Następnie próby samodzielnego oklejenia elementu krzesła przeprowadzali chętni uczestnicy. Produkt został przyjęty bardzo pozytywnie.
    
– Organizując spotkanie zaprosiliśmy do udziału znane firmy oraz aplikatorów, którzy na co dzień pracują z laminatami  Di-Noc, znają dobrze ten produkt, więc mogą wiele opowiedzieć i pokazać jego zastosowania – podkreśla Bartłomiej Stopnicki, Konsultant ds. rynku architektonicznego w Antalis. – To genialny produkt, bo pozwala błyskawicznie odmienić wnętrze. Niektóre folie nadają się także do zastosowań zewnętrznych ze względu na swoją odporność na czynniki atmosferyczne! – dodaje z entuzjazmem.

ilustracjastrzałka

– Nasz showroom, który na co dzień służy klientom rozwiązaniami z zakresu inteligentnego zarządzania domem, zmienił się dzięki zastosowaniu tych nowatorskich materiałów niewielkim nakładem pracy i zyskał jednocześnie zupełnie nowy klimat – podsumowuje Monika Komalska, Project Manager, ABB Living Space Experience. – Architekci i projektanci wnętrz byli naprawdę zaskoczeni, jak łatwo i precyzyjnie zaaplikowano folię i uzyskano zmiany w wystroju.

Antalis uruchomił również specjalną stronę internetową pod adresem www.deco-club.pl, gdzie znajdują się szczegółowe informacje o foliach Di-Noc i prezentacje ich zastosowań. Stolik oklejony jednym z laminatów stał się nawet bohaterem Dzień Dobry TVN – entuzjastycznie o foliach wypowiadała się w programie Ewa Mierzejewska, ekspertka w dziedzinie designu i autorka bloga ewaiwnetrze.pl.

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764