logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amazing Parts: Škoda i School of Form promują nową Octavię

  PR 22.03.2013, przeczytano 4555 razy
ilustracjastrzałka

ŠKODA razem ze School of Form zorganizowała AMAZING PARTS. Jest to wydarzenie, podczas którego Nowa Octavia zostanie rozebrana na części, a młodzi projektanci stworzą z nich nowe formy użytkowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amazing-parts%3A-%C5%A0koda-i-school-of-form-promuja-nowa-octavie,18276,artykul.html

AMAZING PARTS prowadzone jest pod hasłem „amazing to znaczy sztuka w każdej części”. Jego celem jest pokazanie nie tylko zachwycającego designu modelu ŠKODY, ale również podkreślenie znaczenia fascynujących form i niezwykłych tworzyw kryjących się tam, gdzie nasz wzrok zazwyczaj nie dociera.

Podczas AMAZING PARTS Nowa ŠKODA Octavia zostanie rozebrana na części, a z nich młodzi projektanci, studenci School of Form, pod okiem Oskara Zięty, znakomitego polskiego projektanta i szefa specjalności Industrial Design, zbudują nowe przedmioty, które połączą w sobie wartości użytkowe z walorami artystycznymi.


AMAZING PARTS to przykład świadomego projektowania, opierającego się na dogłębnej analizie, praktycznemu poznawaniu technologii i umiejętnościach warsztatowych, które zdobywają studenci School of Form w trakcie procesu kształcenia. Części ŠKODY staną się inspiracją dla młodych projektantów, którzy będą musieli nadać technicznym podzespołom całkiem nowe funkcje i stworzyć z nich formy przeznaczone do innych niż dotychczas zadań. Młodzi studenci będą mogli dać upust wyobraźni, przekształcając podzespoły techniczne w zupełnie nowe, lecz funkcjonalne obiekty, a jednocześnie udowodnią, że w każdym elemencie Nowej ŠKODY Octavia kryje się sztuka pełna precyzji i użyteczności.

Rozkładanie Nowej ŠKODY Octavia na części przez studentów School of Form odbędzie się w dniach 18–28 marca br. w pawilonie 1 MTP. Osoby zainteresowane mogą zobaczyć pokaz bezpłatnie od 18 do 27 marca, wchodząc od strony School of Form.

Transformacja części samochodowych w formy użytkowe będzie miała miejsce w dniach 4-7 kwietnia br. podczas targów Motor Show, również w pawilonie nr 1 MTP.

Źródło: Škoda Auto Polska

sof.edu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764