logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amazon rekrutuje za pomocą cyfrowych nośników

  PR 21.11.2018, przeczytano 630 razy
ilustracjastrzałka

Amazon, firma logistyczna zajmująca się wysyłką zamówień, poszukuje pracowników w kreatywny sposób, wykorzystując przy tym kampanię prowadzoną na cyfrowych ekranach ustawionych w przestrzeni publicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amazon-rekrutuje-za-pomoca-cyfrowych-nosnikow,380218,artykul.html

Amazon rozpoczął działalność na polskim rynku w październiku 2014 roku. Od tego czasy utworzył 5 nowoczesnych centrów logistycznych w 4 miastach naszego kraju.    

W czerwcu bieżącego roku, Amazon rozpoczął nietypową rekrutację pracowników. Spoty z ofertą pracy, umieszczone na ekranach DOOH, informują o komfortowych warunkach zatrudnienia: atrakcyjna stawka godzinowa, dodatkowe bonusy i premie świąteczne. Rekrutacja dotyczy zatrudnienia na stanowiska sezonowe do centrów logistyki e-commerce w Polsce.

Do zrealizowania kampanii przygotowano kilka kreacji 15-sekundowych spotów dopasowanych do poszczególnych lokalizacji, wyświetlanych w pobliżu centrów logistycznych znajdujących się w Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu i Poznaniu. Od momentu uruchomienia rekrutacji w formie digital out-of-home, Amazon znacznie poszerzył zasięg wyświetlanych spotów o nowe lokalizacje oraz wielokrotnie zmieniał treści ukazujące się na ekranach, tak aby z jeszcze większą skutecznością zachęcić odbiorców do aplikowania na oferowane przez firmę stanowiska.

W uruchomieniu rekrutacji na cyfrowych ekranach LED pomogła agencja reklamowa Jet Line, która dzięki internetowej platformie MyLED do zarządzania przebiegiem kampanii DOOH, dała reklamodawcy możliwość elastycznego zarządzania parametrami wyświetlanych reklam, takich jak: liczba lokalizacji wyświetlanych spotów, częstotliwość emisji oraz możliwość podmiany kreacji spotu w dowolnym miejscu i czasie.

Obecnie kampania prowadzona jest na 33 ekranach LED zlokalizowanych w promieniu do 100 km od 5 centrów logistycznych Amazon. Jest to z pewnością jedna z najdłużej trwających kampanii DOOH tego roku w Polsce.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764