logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”

  PR 01.02.2023, przeczytano 1586 razy
ilustracjastrzałka

Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród Ukrainy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambasada-ukrainy-przygotowala-kampanie-_dziekuje-ci%2C-polsko%21_,398845,artykul.html

Od początku inwazji Rosji na Ukrainę 24 lutego 2022 roku, kilka milionów Ukraińców zostało zmuszonych do pozostawienia własnych domów i szukania bezpiecznego miejsca. W tych strasznych okolicznościach Polacy zaangażowali się w udzielenie opieki i wsparcia. Natychmiastowa reakcja polskiego narodu ułożyła się w nowy wątek wspólnej historii, zbudowanej na prawdziwej mocnej przyjaźni.

Na podstawie tysięcy prawdziwych historii powstał film, opracowany przez Dom Produkcyjny ESSE i reżysera Stanisława Kapralowa, opowiadający historię przyjaźni i wsparcia między narodami Ukrainy i Polski. Po raz pierwszy został on zaprezentowany przez Ambasadę Ukrainy w RP polskim mediom 10 listopada 2022 roku, a od 11 listopada 2022 roku publikowany jest dla szerokiego grona polskich odbiorców.

ilustracjastrzałka

Kampania komunikacyjna "Dziękuję Ci, Polsko!" została uruchomiona w celu szerokiego rozpowszechnienia spotów telewizyjnych, aby nagłośnić wdzięczność Ukraińców wobec Polaków, przyjaźń między narodami i gotowość Ukrainy do utrzymania i rozwoju silnych relacji między dwoma krajami. Kampania ma na celu również przeciwdziałanie rosyjskiej propagandzie i próbom minimalizacji poziomu więzi i wsparcia między Ukrainą a Polską.

ilustracjastrzałka

Kampania rozpoczęła się 16 stycznia i potrwa do 3 lutego. Za opracowanie planu komunikacji i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada Attention Marketing we współpracy z domem mediowym Five Media. W ramach kampanii wykorzystane zostaną następujące kanały komunikacji - TV, OOH/DOOH oraz promocja w serwisach społecznościowych. Są więc spoty telewizyjne, emitowane w TVP, TVN i Polsacie; filmy i grafiki wykorzystujące główne wątki kampanii w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i YouTube) oraz w warszawskim metrze, galeriach handlowych czy na dworcach kolejowych Warszawy, Wrocławia, Katowic, Krakowa i Przemyśla.

Źródło: Attention Marketing sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764