logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”

  PR 01.02.2023, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród Ukrainy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambasada-ukrainy-przygotowala-kampanie-_dziekuje-ci%2C-polsko%21_,398845,artykul.html

Od początku inwazji Rosji na Ukrainę 24 lutego 2022 roku, kilka milionów Ukraińców zostało zmuszonych do pozostawienia własnych domów i szukania bezpiecznego miejsca. W tych strasznych okolicznościach Polacy zaangażowali się w udzielenie opieki i wsparcia. Natychmiastowa reakcja polskiego narodu ułożyła się w nowy wątek wspólnej historii, zbudowanej na prawdziwej mocnej przyjaźni.

Na podstawie tysięcy prawdziwych historii powstał film, opracowany przez Dom Produkcyjny ESSE i reżysera Stanisława Kapralowa, opowiadający historię przyjaźni i wsparcia między narodami Ukrainy i Polski. Po raz pierwszy został on zaprezentowany przez Ambasadę Ukrainy w RP polskim mediom 10 listopada 2022 roku, a od 11 listopada 2022 roku publikowany jest dla szerokiego grona polskich odbiorców.

ilustracjastrzałka

Kampania komunikacyjna "Dziękuję Ci, Polsko!" została uruchomiona w celu szerokiego rozpowszechnienia spotów telewizyjnych, aby nagłośnić wdzięczność Ukraińców wobec Polaków, przyjaźń między narodami i gotowość Ukrainy do utrzymania i rozwoju silnych relacji między dwoma krajami. Kampania ma na celu również przeciwdziałanie rosyjskiej propagandzie i próbom minimalizacji poziomu więzi i wsparcia między Ukrainą a Polską.

ilustracjastrzałka

Kampania rozpoczęła się 16 stycznia i potrwa do 3 lutego. Za opracowanie planu komunikacji i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada Attention Marketing we współpracy z domem mediowym Five Media. W ramach kampanii wykorzystane zostaną następujące kanały komunikacji - TV, OOH/DOOH oraz promocja w serwisach społecznościowych. Są więc spoty telewizyjne, emitowane w TVP, TVN i Polsacie; filmy i grafiki wykorzystujące główne wątki kampanii w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i YouTube) oraz w warszawskim metrze, galeriach handlowych czy na dworcach kolejowych Warszawy, Wrocławia, Katowic, Krakowa i Przemyśla.

Źródło: Attention Marketing sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764