logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambasadorki Traffit dzielą się wiedzą

  PR 09.09.2024, przeczytano 252 razy

TRAFFIT, dostawca systemu ATS pomagający rekruterom usprawniać procesy rekrutacyjne, z początkiem września uruchomił autorski program TRAFFIT Experts. Ideą jest rozwiązywanie problemów z jakimi obecnie mierzy się branża HR. W tym celu do współpracy zaproszono znane w branży ekspertki – Wronikę Szatan, Natalię Florek, Dominikę Petrykowską oraz Karolinę Kołosowską. W ramach współpracy ambasadorki będą tworzyć wartościowe, ogólnodostępne treści, takie jak, m.in.: podcasty, webinary czy artykuły eksperckie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambasadorki-traffit-dziela-sie-wiedza,405594,artykul.html

Z roku na rok, rynek pracy zmienia się zarówno w kontekście oczekiwań i wymagań kandydatów, jak również pracodawców. Liczba kandydatów rośnie, ofert pracy jest mniej (liczba nowo otwartych ról na przestrzeni ostatnich 3 lat spadła o 15 proc.1), poziom dopasowania aplikacji do stanowiska jest niski, a sourcing zyskuje na znaczeniu. Aby pomóc w rozwiązaniu trudności z jakimi mierzą się obydwie strony, TRAFFIT uruchamia autorski program TRAFFIT Experts, którego celem jest dostarczanie realnej wartości dla branży HR, a w którym udział wezmą znane i cenione w tej dziedzinie ekspertki.

Wiedza, która podniesie standardy

W ciągu najbliższych miesięcy swoją wiedzą podzielą się:

  • Weronika Szatan, która od blisko dekady pomaga markom budować skuteczne i jednocześnie ludzkie procesy rekrutacji współpracując przy tym z hiring managerami, kandydatami i rekruterami technicznymi;
  • Natalia Florek, doradczyni zawodowa w zakresie rozwoju zawodowego, czy przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej. Komentatorka rynku pracy, ze szczególnym nastawieniem na rynek pracy przyszłości i zdrowe kultury organizacyjne;
  • Dominika Petrykowska, People Partner z dużym doświadczeniem w pozyskiwaniu talentów i zarządzaniu projektami HR. Na co dzień opowiada się za własnością, wydajnością i doświadczeniem ludzi, tworząc przyjazne dla człowieka procesy i zasady, które wspierają rozwój biznesu;
  • Karolina Kołosowska, specjalistka od rozwoju pracowników, kultury firmy i przywództwa. Posiada wiedzę na temat rekrutacji na różnych rynkach światowych i współpracy w różnych kulturach międzynarodowych. Płynnie porusza się po tematyce związanej z układaniem procesów rekrutacyjnych.

W ramach nawiązanej współpracy, ambasadorki TRAFFIT będą dzielić się swoją wiedzą poprzez różnego rodzaju aktywności w sieci – ogólnodostępne i darmowe webinary, artykuły blogowe, wydarzenia live na platformie społecznościowej LinkedIn. Będzie je można również usłyszeć w podcaście Adriana Wolaka, CEO TRAFFIT “Owocowe wtorki” na Spotify, YouTube oraz stronie TRAFFIT.

W TRAFFIT naszym celem od zawsze było dostarczanie wartości tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne firmom, tak aby mogły one zatrudniać najlepsze talenty. Wierzymy, że dzielenie się wiedzą to pierwszy krok na drodze do tego, aby marki stały się naszymi klientami. W tym celu zrekrutowaliśmy cztery czołowe polskie konsultantki, które będą dzielić się swoim doświadczeniem, a co najważniejsze są zmotywowane tak samo jak my, aby pomóc polskiej społeczności w nauce nowych umiejętności związanych z branżą HR. Nasze ambasadorki będą tworzyć wartościowe treści w różnych kanałach, dzięki czemu wiedzą będziemy dzielić się wszechstronnie. Celem jest dostarczanie contentu, którego rekruterzy i hiring managerowie naprawdę potrzebują – mówi Mick Griffin, Chief Growth Officer w TRAFFIT.

Źródło: TRAFFIT

traffit.com

Dodatkowe informacje:

O TRAFFIT
TRAFFIT pomaga rekruterom usprawniać procesy rekrutacyjne, budować własne bazy kandydatów i zatrudniać najlepsze talenty. Udostępniając wewnętrznym działom HR, agencjom rekrutacyjnym, freelancerom i headhunterom ATS (applicant tracking system) dostarcza komplet funkcji, które umożliwiają między innymi: pozyskiwanie kandydatów, zarządzanie bazą kandydatów, publikowanie ogłoszeń na licznych portalach pracy, przygotowywanie formularzy aplikacyjnych, komunikację z kandydatami, integrację ze stroną Kariera oraz generowania szczegółowych raportów.

1 Raport TRAFFIT “Jakość aplikacji w 2024 roku”: https://traffit.com/pl/raport-jakosci-aplikacji-w-2024/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764