logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambasadorzy piwa ponownie w akcji

  PR 15.05.2013, przeczytano 1478 razy

Ponad 100 pracowników Kompanii Piwowarskiej po raz kolejny wcieli się w rolę Ambasadorów Piwa i wyruszy w teren – tym razem będą promować aż 5 marek z portfolio firmy. W ciągu dwóch dni, między 16 a 17 maja, eksperci piwni KP dotrą do 1200 punktów sprzedaży i 150 punktów gastronomicznych na terenie kraju. Akcja obejmuje nowości KP - Książęce Ryżowe, Redd’s Grapefruit-Pineapple, Lech Shandy Dry Orange, Wojak Radler oraz dwa znane już warianty ulubionego piwa Polaków - Tyskie Gronie i Klasyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambasadorzy-piwa-ponownie-w-akcji,18718,artykul.html

Ostatnie tygodnie obfitowały w rynkowe debiuty nowych marek z portfela Kompanii Piwowarskiej. Firma wprowadziła do sprzedaży aż 4 letnie, orzeźwiające warianty popularnych piw - Wojaka Radler, Redds’a Grapefruit-Pineapple, Książęce Jasne Ryżowe oraz Lecha Shandy Dry Orange.

Akcja Ambasadorów Piwa ma charakter rekomendacyjny, a jej głównym celem jest budowanie świadomości marek Kompanii Piwowarskiej wśród konsumentów i klientów firmy oraz rozwijanie kultury piwnej. Firma chce też zbudować pełną dystrybucję wszystkich swoich produktów u progu letniego sezonu. Wszystko po to, by konsument mógł sięgnąć po ulubione piwo w wybranym przez siebie sklepie w całej Polsce.

Akcja będzie prowadzona w dwóch kanałach sprzedaży i w każdym z nich pracownicy KP będą mieli określone zadania. W gastronomii KP chce wykorzystać potencjał tego kanału do budowania szerokiej wiedzy na temat swoich piw i ich degustacji. Ambasadorzy wcielą się w rolę ekspertów od piwnej analizy sensorycznej, będą edukować konsumentów, zachęcając ich do wyboru ich ulubionego wariantu marki Tyskie. W handlu tradycyjnym Ambasadorzy będą zachęcać właścicieli punktów sprzedaży do wprowadzenia do oferty nowych wariantów.

Codziennie pracujemy dla naszych piwnych marek i śmiało możemy się nazwać Ambasadorami Piwa. Podczas akcji rekomendacyjnej, chcemy przybliżyć miłośnikom piwa w Polsce zarówno nasze nowe, letnie propozycje, jak i znane już im marki. Wierzymy, że zachęcimy w ten sposób do ich spróbowania i dalszego odkrywania bogactwa piwnego świata.
- komentuje Marta Andreasik, Specjalista ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Ambasadorzy Piwa w akcji

Przed rozpoczęciem akcji, pracownicy KP przeszli zróżnicowane szkolenia z zakresu wiedzy o piwach KP, piwnej sensoryki, technik degustacji oraz z prowadzenia rozmów z konsumentami i detalistami.

16 i 17 maja dwuosobowe zespoły wcielą się w rolę przedstawicieli handlowych i wyruszą zaś w teren. Ambasadorzy Piwa odwiedzą wytypowane wcześniej sklepy, w których brakuje nowości z portfolio KP. Podczas rozmowy z właścicielem punktu, pracownicy KP przedstawią nowe piwa, zachęcą do włączenia ich do oferty sklepu i zbiorą zamówienia.

W sytuacji, gdy na rynku ciągle pojawiają się nowe piwa, porada eksperta jest szczególnie ważna. Ambasadorzy Piwa będą odpowiadać na pytania i doradzać w wyborze idealnych piw dla ich smakoszy. Ważnym punktem akcji są degustacje w lokalach gastronomicznych. To miejsca, w których miłośnicy piwa mogą delektować się nim z zachowaniem wszystkich rytuałów. Dlatego będziemy wprowadzać ich w ten bogaty świat piwa, zachęcając do próbowania naszych piw i poznawania ich wszystkimi zmysłami.
– dodaje Monika Wojnowska-Kubacka, Kierownik kanału sprzedaży gastronomia w Kompanii Piwowarskiej.

Oprócz wsparcia sprzedaży letnich nowości KP, zespoły Ambasadorów Piwa będą wprowadzać konsumentów w świat kultury piwnej. Celem tej części akcji jest obalenie piwnych mitów, wspólne odkrywanie piwnych ciekawostek i zachęcenie do dzielenia się zdobytą wiedzą z innymi. Z pomocą Ambasadorów, miłośnicy piwa poznają tajniki analizy sensorycznej na przykładzie ulubionego piwa Polaków – Tyskiego. Zaangażowane zostaną wszystkie zmysły – nie tylko smak, ale równie ważny w profesjonalnej ocenie piwa: wzrost, zapach, a nawet dotyk i słuch. Ambasadorzy zaproszą gości lokali gastronomicznych do wspólnej degustacji Tyskiego Gronia i Klasycznego, a na zakończenie wieczoru zachęcą do wyboru ulubionego wariantu tego piwa.

Kolejna taka akcja

Ambasadorzy Piwa to wewnętrzny program KP. Firma po raz pierwszy zaprosiła swoich pracowników do wzięcia udziału w nowatorskiej akcji rekomendacyjnej w październiku 2011 roku. Wówczas ponad 350 managerów i specjalistów promowało limitowaną serię Żubra Ciemnozłotego. W działaniach w terenie wspierał ich wtedy sam Rob Priday, prezes KP. Spotykał się on z konsumentami w punktach sprzedaży piwa na Śląsku i zachęcał do zapoznania się z nowościami produktowymi Kompanii, łamiąc tym samym stereotyp prezesa oddalonego od finalnego nabywcy. Latem ubiegłego roku pracownicy wyruszyli z kolei nad polskie morze, by promować orzeźwiającego Lecha Shandy. Ambasadorzy wcielili się w role przedstawicieli handlowych. Ich zadaniem było odwiedzenie wskazanych punktów sprzedaży i zachęcenie sklepów i pubów do wprowadzenia do oferty Lecha Shandy. W maju br. pracownicy działów odpowiedzialnych za różne marki z portfela KP po raz pierwszy zjednoczą swoje siły i wspólnie będą wspierać rynkowy rozwój nowych produktów w rynku.

Źródło: Kompania Piwowarska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764