logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambientowa kampania w Berlinie: Nescafé’s Instant Connections

  PR 25.08.2015, przeczytano 1287 razy
ilustracjastrzałka

Należąca do rodziny Nestlé marka Nescafé zachęcała nieznajomych w Berlinie do poznania się przy kawie. W ramach nietypowej akcji marketingowej przy przejściu dla pieszych przygotowano specjalne automaty do kawy imitujące przyciski wywołujące zielone światło.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambientowa-kampania-w-berlinie%3A-nescaf%C3%A9s-instant-connections,25756,artykul.html

Maszyny wyposażone w ukryte kamery wyglądały jak typowe przyciski, jednak widniały na nich ekrany prezentujące osobę po drugiej stronie ulicy i informacja „naciśnijcie razem”. Jeśli przechodnie po dwóch stronach przejścia skomunikowali się ze sobą i równocześnie nacisnęli guzik, maszyna otwierała się i obu osobom serwowała poranną kawę Nescafé.

Kampania pod hasłem „Nescafé’s Instant Connections” to szansa na błyskawiczny kontakt przy kawie. W ciągu jednodniowej akcji ponad 600 osób zostało „połączonych” dzięki kawie Nescafé.

Bardzo się cieszymy, że udało nam się spowodować tyle spontanicznych interakcji społecznych, które bez naszego udziału na pewno by się nie wydarzyły. Filiżanka Nescafé to naturalny sposób na rozpoczęcie kontaktu. Chcieliśmy to pokazać w nieoczekiwany, nowoczesny i przyjemny sposób – powiedział Michael Chrisment z Nescafé.

Film z akcji Nescafé w Berlinie na Facebooku obejrzało już ponad milion osób, a na YouTube ponad 85 000:

Źródło: Nestlé

Dodatkowe informacje:

Nescafé to pierwsza na świecie kawa rozpuszczalna. Została stworzona w 1938 roku. Jej nazwa pochodzi z połączenia dwóch wyrazów: „NES” zaczerpniętego z nazwy Nestlé i słowa „café”. Obecnie to najchętniej wybierana marka kawy rozpuszczalnej w Polsce. Statystyczny Polak wypija w ciągu roku aż blisko 500 filiżanek NESCAFÉ – więcej niż Włoch, ale mniej niż Fin wypijający rekordowe 1255 filiżanek. Obecnie jest to piąta z najbardziej wartościowych marek świata i najsilniejsza marka w globalnym portfolio Nestlé, sprzedawana w aż 180 krajach na całym świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764