logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambra Brands z Consulting’n more

  PR 11.09.2019, przeczytano 562 razy

AMBRA BRANDS – importer i dystrybutor win oraz alkoholi mocnych w Polsce – powierzyła obsługę PR swoich największych marek agencji Consulting’n more. Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy, media relations oraz działania w obszarze digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambra-brands-z-consulting%E2%80%99n-more,383931,artykul.html

We współpracy z Consulting’n more AMBRA BRANDS realizuje działania z zakresu komunikacji z mediami, organizacji i koordynacji eventów oraz akcji specjalnych. Do zadań Agencji należy też prowadzenie i koordynacja aktywności w obszarze influencer marketingu.

Strony rozpoczęły współpracę kampanią wspierającą wprowadzenie na rynek CIN&CIN Free, wina musującego, tworzącego segment win bezalkoholowych. Kolejnym wspólnym projektem są działania PR związane z nową, magiczną butelką jednej z najbardziej kultowych, dziecięcych marek, Piccolo. Consulting’n more wspiera również wprowadzenie na rynek nowych, polskich win w portfolio AMBRA, Winiarnia Zamojska. W związku z pojawieniem się na sklepowych półkach szlachetnych win z regionu Roztocza, agencja zajęła się między innymi pozyskaniem ambasadora marki, którym został Marcin Sikora – Szef Kuchni z Zamościa, realizacją wizerunkowej sesji zdjęciowej i organizacją konferencji prasowej. Podczas wydarzenia ogłoszono również powołanie do życia Fundacji Winiarnie Zamojskie, której celem jest wspieranie polskich winiarzy i sadowników.

AMBRA BRANDS to spółka należąca do Grupy AMBRA. W jej portfelu znajdują się m.in. takie marki jak: CIN&CIN, Piccolo, Dorato, EL SOL, FRESCO, Pliska czy CYDR LUBELSKI, które niezmiennie pozostają liderami sprzedaży w swoich segmentach rynku. Do AMBRA BRANDS należy również sieć sklepów specjalistycznych CENTRUM WINA i DISTILLERS LIMITED. Ta ostatnia marka, skupia swoje kompetencje w segmencie alkoholi premium, w tym wokół jednej z najszybciej rosnących kategorii rynku alkoholi w Polsce – whisky, na którą konsumenci wydali już 2,5 miliarda złotych.

Za obsługę Klienta z ramienia Consulting’n more odpowiada trzyosobowy zespół koordynowany przez Magdalenę Mikołajczak (Group Account Manager). Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. Strony nie podają na jak długo podpisały umowę.

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764