logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambra Brands z Consulting’n more

  PR 11.09.2019, przeczytano 170 razy

AMBRA BRANDS – importer i dystrybutor win oraz alkoholi mocnych w Polsce – powierzyła obsługę PR swoich największych marek agencji Consulting’n more. Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy, media relations oraz działania w obszarze digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambra-brands-z-consulting%E2%80%99n-more,383931,artykul.html

We współpracy z Consulting’n more AMBRA BRANDS realizuje działania z zakresu komunikacji z mediami, organizacji i koordynacji eventów oraz akcji specjalnych. Do zadań Agencji należy też prowadzenie i koordynacja aktywności w obszarze influencer marketingu.

Strony rozpoczęły współpracę kampanią wspierającą wprowadzenie na rynek CIN&CIN Free, wina musującego, tworzącego segment win bezalkoholowych. Kolejnym wspólnym projektem są działania PR związane z nową, magiczną butelką jednej z najbardziej kultowych, dziecięcych marek, Piccolo. Consulting’n more wspiera również wprowadzenie na rynek nowych, polskich win w portfolio AMBRA, Winiarnia Zamojska. W związku z pojawieniem się na sklepowych półkach szlachetnych win z regionu Roztocza, agencja zajęła się między innymi pozyskaniem ambasadora marki, którym został Marcin Sikora – Szef Kuchni z Zamościa, realizacją wizerunkowej sesji zdjęciowej i organizacją konferencji prasowej. Podczas wydarzenia ogłoszono również powołanie do życia Fundacji Winiarnie Zamojskie, której celem jest wspieranie polskich winiarzy i sadowników.

AMBRA BRANDS to spółka należąca do Grupy AMBRA. W jej portfelu znajdują się m.in. takie marki jak: CIN&CIN, Piccolo, Dorato, EL SOL, FRESCO, Pliska czy CYDR LUBELSKI, które niezmiennie pozostają liderami sprzedaży w swoich segmentach rynku. Do AMBRA BRANDS należy również sieć sklepów specjalistycznych CENTRUM WINA i DISTILLERS LIMITED. Ta ostatnia marka, skupia swoje kompetencje w segmencie alkoholi premium, w tym wokół jednej z najszybciej rosnących kategorii rynku alkoholi w Polsce – whisky, na którą konsumenci wydali już 2,5 miliarda złotych.

Za obsługę Klienta z ramienia Consulting’n more odpowiada trzyosobowy zespół koordynowany przez Magdalenę Mikołajczak (Group Account Manager). Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. Strony nie podają na jak długo podpisały umowę.

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Zbigniew Jujka
18 listopada w wieku 84 lat zmarł Zbigniew Jujka, gdański grafik, autor niezliczonych rysunków satyrycznych pojawiających się głównie na łamach „Dziennika Bałtyckiego”, w którym przez wiele lat pełnił funkcję redaktora graficznego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R otrzymała...
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Ricoh na Drupa 2020
Podczas przyszłorocznych targów drupa Ricoh zaprezentuje jak dotąd najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertę swoich rozwiązań.
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764