logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambra Brands z Consulting’n more

  PR 11.09.2019, przeczytano 129 razy

AMBRA BRANDS – importer i dystrybutor win oraz alkoholi mocnych w Polsce – powierzyła obsługę PR swoich największych marek agencji Consulting’n more. Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy, media relations oraz działania w obszarze digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambra-brands-z-consulting%E2%80%99n-more,383931,artykul.html

We współpracy z Consulting’n more AMBRA BRANDS realizuje działania z zakresu komunikacji z mediami, organizacji i koordynacji eventów oraz akcji specjalnych. Do zadań Agencji należy też prowadzenie i koordynacja aktywności w obszarze influencer marketingu.

Strony rozpoczęły współpracę kampanią wspierającą wprowadzenie na rynek CIN&CIN Free, wina musującego, tworzącego segment win bezalkoholowych. Kolejnym wspólnym projektem są działania PR związane z nową, magiczną butelką jednej z najbardziej kultowych, dziecięcych marek, Piccolo. Consulting’n more wspiera również wprowadzenie na rynek nowych, polskich win w portfolio AMBRA, Winiarnia Zamojska. W związku z pojawieniem się na sklepowych półkach szlachetnych win z regionu Roztocza, agencja zajęła się między innymi pozyskaniem ambasadora marki, którym został Marcin Sikora – Szef Kuchni z Zamościa, realizacją wizerunkowej sesji zdjęciowej i organizacją konferencji prasowej. Podczas wydarzenia ogłoszono również powołanie do życia Fundacji Winiarnie Zamojskie, której celem jest wspieranie polskich winiarzy i sadowników.

AMBRA BRANDS to spółka należąca do Grupy AMBRA. W jej portfelu znajdują się m.in. takie marki jak: CIN&CIN, Piccolo, Dorato, EL SOL, FRESCO, Pliska czy CYDR LUBELSKI, które niezmiennie pozostają liderami sprzedaży w swoich segmentach rynku. Do AMBRA BRANDS należy również sieć sklepów specjalistycznych CENTRUM WINA i DISTILLERS LIMITED. Ta ostatnia marka, skupia swoje kompetencje w segmencie alkoholi premium, w tym wokół jednej z najszybciej rosnących kategorii rynku alkoholi w Polsce – whisky, na którą konsumenci wydali już 2,5 miliarda złotych.

Za obsługę Klienta z ramienia Consulting’n more odpowiada trzyosobowy zespół koordynowany przez Magdalenę Mikołajczak (Group Account Manager). Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. Strony nie podają na jak długo podpisały umowę.

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764