logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambra Brands z Consulting’n more

  PR 11.09.2019, przeczytano 565 razy

AMBRA BRANDS – importer i dystrybutor win oraz alkoholi mocnych w Polsce – powierzyła obsługę PR swoich największych marek agencji Consulting’n more. Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy, media relations oraz działania w obszarze digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambra-brands-z-consulting%E2%80%99n-more,383931,artykul.html

We współpracy z Consulting’n more AMBRA BRANDS realizuje działania z zakresu komunikacji z mediami, organizacji i koordynacji eventów oraz akcji specjalnych. Do zadań Agencji należy też prowadzenie i koordynacja aktywności w obszarze influencer marketingu.

Strony rozpoczęły współpracę kampanią wspierającą wprowadzenie na rynek CIN&CIN Free, wina musującego, tworzącego segment win bezalkoholowych. Kolejnym wspólnym projektem są działania PR związane z nową, magiczną butelką jednej z najbardziej kultowych, dziecięcych marek, Piccolo. Consulting’n more wspiera również wprowadzenie na rynek nowych, polskich win w portfolio AMBRA, Winiarnia Zamojska. W związku z pojawieniem się na sklepowych półkach szlachetnych win z regionu Roztocza, agencja zajęła się między innymi pozyskaniem ambasadora marki, którym został Marcin Sikora – Szef Kuchni z Zamościa, realizacją wizerunkowej sesji zdjęciowej i organizacją konferencji prasowej. Podczas wydarzenia ogłoszono również powołanie do życia Fundacji Winiarnie Zamojskie, której celem jest wspieranie polskich winiarzy i sadowników.

AMBRA BRANDS to spółka należąca do Grupy AMBRA. W jej portfelu znajdują się m.in. takie marki jak: CIN&CIN, Piccolo, Dorato, EL SOL, FRESCO, Pliska czy CYDR LUBELSKI, które niezmiennie pozostają liderami sprzedaży w swoich segmentach rynku. Do AMBRA BRANDS należy również sieć sklepów specjalistycznych CENTRUM WINA i DISTILLERS LIMITED. Ta ostatnia marka, skupia swoje kompetencje w segmencie alkoholi premium, w tym wokół jednej z najszybciej rosnących kategorii rynku alkoholi w Polsce – whisky, na którą konsumenci wydali już 2,5 miliarda złotych.

Za obsługę Klienta z ramienia Consulting’n more odpowiada trzyosobowy zespół koordynowany przez Magdalenę Mikołajczak (Group Account Manager). Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. Strony nie podają na jak długo podpisały umowę.

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764