logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambra buduje latynoski wizerunek marki El Sol

  PR 28.04.2021, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

W wyniku wygranego przetargu agencja Altavia Polska współpracuje z firmą Ambra przy kampanii wizerunkowej „La Impreza Fantastica!”, dla brandu El Sol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambra-buduje-latynoski-wizerunek-marki-el-sol,391258,artykul.html

Ambra jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win (w tym marek takich jak np.: Cin&Cin, Dorato, El Sol, Fresco, Pliska, Piccolo, Winiarnia Zamojska czy Cydr Lubelski). Altavia specjalizuje się w realizacjach na potrzeby komunikacji marketingowej w sklepach, z firmą Ambra agencja współpracuje od 2020 roku, mając na koncie realizacje dla większości marek.

Kampania "La Impreza Fantastica!” właśnie wystartowała, będzie prowadzona równolegle w digitalu i w sieciach handlowych.

Agencja Altavia odpowiada za przygotowanie materiałów na potrzeby kampanii w sklepach (BTL/POS).

Część digitalowa kampanii (m.in. Facebook, Instagram, YouTube, Google, mailingi, radio OpenFM itp.) potrwa do czerwca br., natomiast cześć sklepowa – do jesieni.

Kampania ma charakter wizerunkowy, jej głównym celem jest komunikacja nowego wizerunku marki El Sol, jako marki o latynoskich korzeniach, której misją jest wnosić jak najwięcej słońca, zabawy, imprezy i radości życia do życia konsumentów.

Głównym hasłem kampanii jest "La Impreza Fantastica!", które ma sugerować najlepszą imprezę z autentycznie latynoską atmosferą. Grupą docelową kampanii są konsumenci marki El Sol oraz nowi potencjalni odbiorcy marki, zainteresowani kulturą latynoską i winami z krajów południa.

Przygotowane przez agencję Altavia Polska na potrzeby kampanii standy realizują te właśnie założenia kampanii, jak również promują platformę internetową LaImpreza.pl.

ilustracjastrzałka

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764