logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amelia Kordecka i Karolina Szmulewicz wracają do grupy Iberion

  PR 20.01.2023, przeczytano 1133 razy
ilustracja

Rok 2023 zaczął się od kolejnych transferów w grupie Iberion. Z Wirtualnej Polski do wydawnictwa powracają Amelia Kordecka oraz Karolina Szmulewicz. Obie obejmą stanowiska dyrektorskie i będą raportować bezpośrednio do członków zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amelia-kordecka-i-karolina-szmulewicz-wracaja-do-grupy-iberion,398693,artykul.html

- Bogatsi o nowe doświadczenia, ponownie tworzymy wspólną historię. Zarówno Amelia, jak i Karolina po odejściu z Wirtualnej Polski, będą piastować u nas funkcje dyrektorskie. Wracają do miejsca, w którym stawiały swoje pierwsze kroki w mediach. To daje nam wszystkim poczucie dużej satysfakcji i wiary w to, że razem budujemy miejsce, w którym osiągając ponadprzeciętne wyniki, można błyskawicznie się rozwinąć - mówi Albert Wójcik, prezes grupy Iberion.

Amelia Kordecka obejmuje rolę Social Product Director i odpowiadać będzie za rozwój produktu społecznościowego

- Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Cieszę się, że po przerwie wracam do Iberionu - komentuje Amelia Kordecka.

- Bardzo się cieszę z powrotu Amelii. To jedna z najlepszych osób z jakimi miałem do tej pory zaszczyt pracować - zarówno pod kątem profesjonalizmu jak i wiedzy merytorycznej. Jej determinacja w osiąganiu celów i chęć rozwoju od zawsze mogły być wzorem dla innych. Dokładnie takich ludzi potrzebujemy w Iberionie - mówi Maksymilian Tomanek, Chief Operating Officer

Karolina Szmulewicz obejmuje rolę Culinary & Home Director i odpowiadać będzie za rozwój trafficu oraz oferty wydawniczej m.in. takich serwisów jak smakosze.pl oraz domekiogrodek.pl. Swoją karierę zaczynała w strukturach grupy Iberion, następnie odpowiadała w roli redaktor naczelnej za projekt pysznosci.pl w grupie mediowej MediaPop (później WP).

- Ostatni rok to bardzo intensywny czas zbierania cennych doświadczeń w dwóch największych portalach kulinarnych w Polsce, charakteryzujących się bardzo dużą publicznością w mediach społecznościowych. Doświadczenia jakie zebrałam rozwijając serwis Pyszności.pl, w zestawieniu z doskonałą znajomością organizacji Iberion, to znakomity przepis na sukces dla obszaru contentowego Culinary & Home, za rozwój którego będę odpowiadała. Nie mogę się doczekać nadchodzących wyzwań i jestem przekonana, że czeka nas ogromny sukces - mówi Karolina Szmulewicz.

- Powrót doświadczonego managera z licznymi sukcesami na swoim koncie to niezwykle ważny impuls dla naszej organizacji. Jestem bardzo podekscytowany perspektywą współpracy z Karoliną oraz wyzwaniami, które czekają nas w niezwykle angażującej tematyce C & H. Zamierzamy mocno postawić na angażujący content video i powalczyć o pozycję lidera wśród portali w wymienionych kategoriach - komentuje Chief Publishing Officer Michał Chabas

Źródło: Iberion sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764