logo
WIADOMOŚCI

Amerigas wybrał Partner of Promotion

Mateusz Zawiślak  PR 11.01.2017, przeczytano 174 razy

AmeriGas Polska – lider innowacji w segmencie gazu płynnego podjął współpracę z agencją PR Partner of Promotion. W ramach umowy Partner of Promotion zajmie się m.in. realizacją działań edukacyjnych, PR produktu oraz komunikacją wewnętrzną. Agencja została wybrana w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amerigas-wybral-partner-of-promotion,31050,artykul.html

AmeriGas Polska jest częścią UGI International, należącej do amerykańskiego koncernu UGI Corporation. Przedsiębiorstwo działa na polskim rynku od ponad 20 lat, a pod marką AmeriGas jest znane od 2010 roku. Oferta firmy jest adresowana zarówno do użytkowników indywidualnych jak i biznesu. AmeriGas dostarcza swoim klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie instalacji zbiornikowych i butli LPG.

Partner of Promotion to największa pod względem przychodów i zatrudnienia agencja PR w Polsce. Firma działa od 1994 roku i posiada doświadczenie w zakresie realizacji działań komunikacyjnych na rzecz przemysłu, energetyki, administracji publicznej, dóbr szybko zbywalnych, a także kampanii społecznych.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 119 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone