logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amiblu Polska rozszerza współpracę z Public Dialog

  PR 16.03.2023, przeczytano 633 razy

Od lutego br. doradztwo w komunikacji Amiblu Polska prowadzi Public Dialog. W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację kompleksowej strategii w obszarze komunikacji korporacyjnej i prowadzenie kanałów social media spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amiblu-polska-rozszerza-wspolprace-z-public-dialog,399314,artykul.html

Agencja Public Dialog rozpoczęła współprace z Amiblu w 2022 roku, wspierając spółkę w public affairs oraz w zarządzaniu kryzysem. Współpraca została rozszerzona. Obecnie agencja Public Dialog odpowiada za realizację kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej i prowadzenie kanałów social media spółki: Linkedin, Twitter i Facebook.

Amiblu projektuje i dostarcza rury i kształtki GRP o długiej żywotności, stawiając na rozwiązywanie światowych problemów związanych z wodą, kanalizacją i energią. Amiblu specjalizuje się w zakresie rozwiązań systemowych GRP dla ścieków, wody deszczowej, wody pitnej, nawadniania, energetyki wodnej i zastosowań przemysłowych.

Główna siedziba Amiblu znajduje się w Klagenfurcie w Austrii, zakłady produkcyjne umiejscowione są w Niemczech, Hiszpanii, Polsce oraz Rumunii. Firma zatrudnia około 1500 osób.

Źródło: Public Dialog Sp. z o.o.

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO
Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób...
MBridge nawiązuje współpracę z drogerią LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Epson SureColor SC-V1000: kompaktowa drukarka UV do gadżetów reklamowych
Epson wprowadza na rynek przełomową płaską drukarkę UV SC-V1000 A4, otwierając nowe możliwości dla małych firm z branży gadżetów reklamowych. Dzięki temu kompaktowemu urządzeniu, wysokiej jakości nadruki na różnorodnych podłożach stają się dostępne nawet przy ograniczonych budżetach.
Jakub Kiwior na warszawskim muralu adidas
Wschodząca gwiazda reprezentacji Polski Jakub Kiwior i legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Dariusz Szpakowski spotkali się w ramach cyklu adidas „Three Moments with”. W szczerej rozmowie obrońca Arsenalu opowiada o trzech momentach największej presji w jego karierze. Piłkarz jako ambasador marki adidas znalazł się także na muralu zlokalizowanym niedaleko Stadionu...
Wyzwania w działaniach link buildingowych SEO
Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że co drugi ekspert za najbardziej wartościowe działanie uważa zdobywanie linków ze stron o wysokim autorytecie, realizacja...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764