logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica partnerem projektu „Zaprojektowane po ludzku”

  PR 30.10.2018, przeczytano 763 razy

Polski producent sprzętu AGD, firma Amica, została partnerem akcji „ZAPROJEKTOWANE PO LUDZKU”. Wspólnie z wydawnictwem AGORA będzie promować i nagradzać tych, którzy projektując na podstawie wiedzy o człowieku, uwzględniają jego zachowanie oraz rzeczywiste potrzeby. Konkurs kierowany jest do firm projektujących i produkujących wszystko, co tworzy DOM. Meble, sprzęty, usługi i wiele innych przedmiotów, które towarzyszą nam w codziennym życiu. Nagrodzeni zostaną projektanci, którzy nie tylko biorą pod uwagę trendy społeczne i technologiczne, ale też ci, którzy rozwiązują konkretny problem czy zaspokajają nowoodkrytą potrzebę użytkowników. Zgłoszenia przyjmowane są od 13 października, zaś wyniki ogłoszone zostaną w marcu 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-partnerem-projektu-_zaprojektowane-po-ludzku_,379967,artykul.html

Nagrodą w plebiscycie będzie specjalny znak jakości „Zaprojektowane po ludzku”, który przyznany zostanie projektantom, uwzględniającym w procesie myślenia projektowego kilka niezwykle istotnych etapów, prowokujących zadawanie sobie pytań o to, kto jest odbiorcą, jakie są jego potrzeby i jak je zaspokoić oraz jak uczynić sprzęt lub usługę najbardziej użytecznymi. Kapituła konkursu składać się będzie z 10 ekspertów z różnych dziedzin. Jej członkinią jest również Joanna Krzywda, szefowa zespołu menadżerów produktu w Grupie Amica.

- Amica z radością zaangażowała się w tę akcję. Naszym podstawowym założeniem jest projektowanie skoncentrowane na człowieku. Jesteśmy producentem, który oferuje przemyślane, życiowe rozwiązania, które wspierają ludzi w wykonywaniu codziennych czynności domowych. O tym, że taka strategia się sprawdza, świadczy nasza ponad 70-letnia obecność na rodzimym rynku oraz wieloletnia ekspansja na rynki zagraniczne. Podchodzimy do naszych klientów w sposób mocno zindywidualizowany, taki w którym uwzględniamy ich potrzeby. Dlatego zależy nam na wspieraniu tych, którzy podzielają ten sposób myślenia i projektują usługi czy sprzęty, które są odpowiedzią na realne, ludzkie potrzeby. Do tego są nie tylko trwałe i estetyczne, ale przede wszystkim użyteczne, czyli po prostu zaprojektowane po ludzku – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica.

Obszarem, z którym mierzą się uczestnicy konkursu, jest DOM, czyli MOJE MIEJSCE DO ŻYCIA. To szczególna przestrzeń, w której niezbędne są bliskie człowiekowi rozwiązania – użyteczne i odpowiadające jego wymaganiom. Zgłoszenia przyjmowane są od 13 października. Wyniki ogłoszone zostaną w marcu 2019 roku. Gala finałowa i wręczenie znaku „Zaprojektowane po ludzku” odbędą się 30 marca w Centrum Premier Agora.

Projekt ma wymiar edukacyjny. Jego celem jest przybliżenie takiego myślenia o projektowaniu, aby nie zgubić w nim zwykłego człowieka. Dlatego zaplanowano cykl materiałów -  artykułów oraz wywiadów w mediach należących do wydawnictwa Agora, głównie w serwisie wyborcza.pl. W specjalnej zakładce „AGD po ludzku”, Amica dzieli się swoją wiedzą na temat projektowania sprzętów przyjaznych użytkownikom i zaprojektowanych z myślą o ich potrzebach. Wiedzę tę czerpie z pogłębionych badań konsumenckich, polegających na obserwacjach i testach sprzętu w domach osób użytkujących sprzęt AGD

Kolejnym z elementów edukacyjnych akcji są warsztaty w 6 największych polskich miastach: Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach. Podczas spotkań wykorzystywana będzie metoda design thinking i projektowane będą doświadczenia związane z DOMEM w zakresie użytkowania przedmiotów, które to miejsce tworzą. Za realizację warsztatów odpowiedzialna jest agencja Klientocentryczni.pl, a sam program został stworzony we współpracy z firmą Amica.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764