logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica porusza temat integracji polsko-ukraińskiej

  PR 27.12.2019, przeczytano 1515 razy
ilustracja

„Z dala od domu” to tytuł filmu zrealizowanego przez markę Amica w ramach drugiej odsłony projektu „Amica for others”. Producent sprzętu AGD podejmuje w nim temat imigrantów z Ukrainy pracujących w Polsce i ludzkiego wymiaru samotności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-porusza-temat-integracji-polsko-ukrainskiej,385190,artykul.html

Amica w kolejnej odsłonie projektu „Amica for others” mówi głośno o problemach i wyzwaniach, jakie stawia przed Ukraińcami życie na emigracji. Bariera językowa, zawiłe przepisy prawne i stale towarzyszące poczucie osamotnienia z dala od rodziny, to dla imigrantów codzienność.

- Wszyscy żyjemy w niesamowitym pędzie, co powoduje, że otaczający nas ludzie znikają z naszego horyzontu. W ramach projektu „Amica for others” chcemy zmieniać naszą codzienność na lepsze, poczynając od relacji z osobami mieszkającymi drzwi obok. W poprzedniej edycji skupiliśmy się na osobach starszych i ich osamotnieniu, w aktualnej odsłonie chcemy wskazać na niemal milionową rzeszę niewidzialnych sąsiadów, jakimi są imigranci z Ukrainy, którzy pracują z nami żyjąc z dala od domu i najbliższych – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.

Wiele polskich rodzin doświadczyło w ostatnich latach, jaki wpływ na relacje z najbliższymi ma emigracja. Miliony naszych rodaków wyjechało za naszą zachodnią granicę w poszukiwaniu lepszego życia. Amica nawiązuje do tej wspólnoty doświadczeń imigrantów w projekcie „Amica for others”. Firma jest przekonana, że może ona stanowić podstawę do zrozumienia położenia, w jakim znaleźli się nasi ukraińscy sąsiedzi.  Dla firmy Amica temat jest szczególnie ważny, gdyż zatrudnia blisko 400 osób pochodzenia ukraińskiego. Film ma także zwrócić uwagę opinii społecznej na kwestie związane z integracją polsko-ukraińską.

- Nasze społeczeństwo w sposób naturalny przestaje być jednokulturowe. Warto zauważyć, że niezależnie od narodowości, wyznania czy statusu społecznego, mamy te same uniwersalne, ludzkie potrzeby - szacunku, miłości, zdrowia, przynależności – dodaje Joanna Lewandowska.

Za koncepcję i realizację filmu w reżyserii Marcina Filipowicza odpowiedzialna jest agencja C108 z Poznania. Premierowy pokaz w kinach i internecie miał miejsce 26 grudnia 2019 r., kiedy kończą się obchody katolickiego Bożego Narodzenia, a nasi sąsiedzi zza wschodniej granicy  marzą o tym, by wrócić do domu i spędzić prawosławne święta z rodziną. Film jest pierwszym z szeregu działań w ramach projektu poruszającego problem sąsiedzkiej integracji polsko-ukraińskiej, jakie Amica planuje zrealizować w przyszłym roku.

Amica for others” jest częścią strategii marki „Amica for living”. Zakłada ona skupienie się na rzeczywistych potrzebach konsumentów i tworzenie rozwiązań jak najbardziej użytecznych oraz odpowiadających na te potrzeby. A także zaangażowanie marki w takie działania, które są dla nich istotne – czy to na poziomie rozwoju produktu, jak i akcji społecznych.

Więcej o projekcie www.amicaforothers.pl

Źródło: Grupa Amica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764