logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica promuje sprzęty parowe w kampanii „Mężczyzna idealny szuka pary”

  PR 16.08.2021, przeczytano 619 razy
ilustracjastrzałka

16 sierpnia br. Amica rozpoczyna kontynuację kampanii nowoczesnych urządzeń parowych pod hasłem „Mężczyzna idealny szuka pary”. Premiera komunikacji miała miejsce w połowie maja bieżącego roku. Przy okazji tej kampanii Amica zwraca uwagę na wciąż aktualny temat „ideału” męskości oraz partnerstwa. Działaniom promocyjnym będzie towarzyszyła kampania internetowa oraz promocja na sprzęty parowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-promuje-sprzety-parowe-w-kampanii-_mezczyzna-idealny-szuka-pary_,392640,artykul.html

Amica ponownie udowadnia, że urządzenia z funkcjami parowymi to wybór nie tylko dla wielodzietnych rodzin. Pralki, zmywarki, piekarniki czy płyty indukcyjne sprawdzą się równie dobrze w domach, małych kawalerkach, ale także w pierwszym kupionym mieszkaniu młodych osób, które nieustannie żyją w pośpiechu. Kampania ma na celu ukazanie tych sprzętów jako pomocników pozwalających sprostać codziennym wyzwaniom nowej, zabieganej rzeczywistości.

– Żyjemy w ciągłym biegu. W czasie między obowiązkami staramy się komponować zdrowe i pełnowartościowe posiłki, szukamy chwil relaksu i przestrzeni na realizowanie swoich marzeń czy rozwijanie pasji. Parowe sprzęty Amica pomagają nam w tej zabieganej rzeczywistości. Wyposażone w nowoczesne technologie sprawiają, że dania smakują wyśmienicie, naczynia wyjmowane ze zmywarki są nieskazitelnie czyste, a wyprane w pralce ubrania miękkie i higienicznie czyste. To lepsza jakość życia oraz oszczędność wody, energii i przede wszystkim czasu, który możemy wykorzystać na przyjemności, w tym także… szukanie swojej życiowej pary! – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji kategorii Grupy Amica.

Materiały promocyjne pokazują, jak wykorzystanie urządzeń parowych marki Amica ułatwia codzienne obowiązki, dzięki czemu mamy więcej czasu na przyjemności. Dodatkowo podjęto tu temat partnerstwa w wykonywaniu domowych obowiązków. Spot przedstawia mężczyznę, który robi pranie, sprawnie obsługuje zmywarkę czy wykorzystuje nowoczesne funkcje parowe w piekarniku. Szybka i bezproblemowa obsługa sprzętów sprawia, że doskonale radzi sobie ze wszystkimi obowiązkami w ciągu dnia, dzięki czemu znajduje czas na życie towarzyskie.

Kampania wyróżnia się dynamicznym formatem reklamowym zrealizowanym przez Piotrka Matejkowskiego, reżysera nowoczesnych i wyróżniających się wizualnie reklam oraz teledysków. Jako podkład muzyczny wykorzystano popularny utwór Baranovskiego „Lubię być z nią”, który pojawia się we wszystkich formatach materiałów kampanijnych.

Promocja obejmie główny materiał reklamowy prezentowany w kampanii internetowej i telewizji. Pojawi się 30-sekundowy spot TV oraz krótkie reklamy na kanale YouTube, a całość zostanie wzbogacona komunikacją w mediach społecznościowych Amiki. W materiach reklamowych wykorzystano ostatnio wdrożone modele pralek, zmywarek oraz płytę indukcyjną 2.0 tworzącą parę z nagradzanym w konkursach piekarnikiem parowym.

Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada agencja C108. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.

Wraz z kampanią uruchomiono specjalną promocję produktów parowych pod hasłem „Para doskonała”.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764