logo
WIADOMOŚCI

Amica przeciw marnowaniu żywności - kampania społeczna

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 310 razy
ilustracjastrzałka

Nieprawidłowe przechowywanie – to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”. Dzięki merytorycznemu wsparciu partnera, firma będzie mogła edukować swoich klientów na temat problemu marnowania żywności!  Projekt nawiązuje także do promocji nowych lodówek z filtrem FreshOn, który pozwala na dłuższe zachowanie świeżości przechowywanych w nich warzyw i owoców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-przeciw-marnowaniu-zywnosci---kampania-spoleczna,37197,artykul.html

Chleb, wędliny oraz warzywa i owoce to produkty, które wyrzucane są najczęściej ze względu na swoją krótką datę przydatności do spożycia. Kluczem do przedłużenia ich świeżości jest odpowiednie przechowywanie. W rozpoczynającej się właśnie kampanii „Przechowuję, nie marnuję” eksperci Banków Żywności będą dzielić się wiedzą w zakresie możliwości ograniczania strat żywności we własnych domach. Jako odpowiedź na zagadnienie problemu przechowywania produktów Amica skupi się na podkreślaniu wartości produktu, którym są nowe lodówki ze specjalnym filtrem  FreshOn. Umieszczony wewnątrz pojemnika na warzywa i owoce, eliminuje wytwarzany przez żywność  tzw. hormon starzenia, tym samym wydłużając jej  świeżość.

Partner merytoryczny programu będzie wspierał Amicę swoimi ekspertyzami i wieloletnim doświadczeniem w edukacji na  temat globalnego i lokalnego problemu marnowania żywności oraz jego przyczyn i konsekwencji.

Planowane działania promocyjne obejmują emisję billboardu sponsorskiego w najważniejszych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz Discovery). Zasięgowa kampania obejmie także największe internetowe portale informacyjne i tematyczne, m.in. poranny program WP Expres, w którym zostanie zrealizowany materiał dotyczący marnowania żywności z udziałem ekspertów z Federacji Polskich Banków Żywności. Dodatkowo, zrealizowany został specjalny spot internetowy i na platformy VOD oraz video z poradami na temat przechowywania żywności. Amica zachęcać też będzie do odwiedzenia platformy www.znamysieodkuchni.pl, na której w sierpniu znajdą się informacje na temat problemu wyrzucania jedzenia i sposobów przechowywania żywności w celu jego uniknięcia.

Kampania w Internecie zostanie uzupełniona działaniami w mediach społecznościowych, m.in. współpracą z kanałem Tuba Smaku na YouTube, emisją 2-minutowego filmu „Przechowuję, nie marnuję” traktującego o problemie „z przymrużeniem oka”, ankietą i działaniami angażującymi na profilu Facebook, publikacjami blogerów oraz akcją hasztagową #przechowujeniemarnuje.

Działania PR obejmą współpracę z ekspertem Banków Żywności w zakresie tworzenia materiałów prasowych oraz artykułów w mediach ogólnopolskich na temat problemu, jakim jest marnowanie żywności.

Agencją odpowiedzialną za koncept kreatywny, materiały graficzne i scenariusz spotu jest Creaktive, za produkcję - Motion Brand. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Realizacja billboardu sponsorskiego została powierzona agencji VMR. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Kampania rozpoczęła się 2 lipca i trwać będzie przez dwa miesiące.

Źródło: Amica S.A.

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone