logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica startuje z projektem „Amica for others”

  PR 04.02.2019, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas dla innych, kiedy nawet dla siebie mamy go tak niewiele? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”, który jest zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie. Inspiruje, skłania do refleksji i podpowiada jak być dla innych, nie tylko dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-startuje-z-projektem-_amica-for-others_,381084,artykul.html

Nasze życie nieustannie pędzi do przodu. Natłok informacji i spraw, z którymi się codziennie zmagamy, wpływa na to, że przestajemy zauważać to, co w życiu najważniejsze i najcenniejsze – drugiego człowieka. W czasach, kiedy relacje międzyludzkie stają się coraz luźniejsze, warto podjąć działania, których celem jest zbliżenie się do innych, dostrzeżenie ich problemów i codziennych zmagań.

Amica od ponad 60 lat projektuje sprzęt AGD, wsłuchując się w potrzeby użytkowników i dostarcza urządzenia, które pomagają przy wykonywaniu kuchennych obowiązków – by mieli więcej czasu dla siebie i dla tych, którzy są obok. Teraz jednak Amica idzie o krok dalej. - Chcemy zwrócić uwagę na szerszy kontekst, jakim są relacje z innymi i problemy społeczne, jakim musimy stawić czoło w ciągle zmieniającym się świecie. Jednym z nich jest fakt, że coraz częściej żyjemy osobno. Skupiamy się na sobie, swoich problemach, nie mamy czasu pochylić się nad drugim człowiekiem, uwzględnić jego perspektywę i zrozumieć motywację jego działań. To powoduje zanikanie relacji – nie wiemy lub nie interesujemy się, kto mieszka obok, nie poznajemy swoich sąsiadów na klatce schodowej. Najdotkliwiej dotyka to grup, które nie do końca nadążają za pędem dzisiejszego świata – ludzi starszych. Ich samotność, alienacja jest coraz większym problemem społecznym – mówi Joanna Lewandowska, Strategiczny Menedżer ds. Komunikacji Marki Amica.

O tym właśnie opowiada film „Amica for others”, który jest zarazem początkiem projektu o tej samej nazwie. Film wyreżyserował Marcin Filipowicz - artysta z dużą wrażliwością społeczną, którego krótkometrażowy film "Chłopcy z Motylkami" zagości wkrótce na wielu festiwalach. To pierwsza z planowanych filmowych nowel, przedstawiających różne życiowe historie, skupione wokół ważnych społecznie zagadnień. Historie, które dzieją się za drzwiami obok, które możemy zauważyć – jeśli uważnie się rozejrzymy. Projekt obejmie cykl działań prospołecznych, takich jak projekt badawczy we współpracy z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w Poznaniu czy też działania angażujące w kanałach własnych, które będą realizowane przez markę w najbliższym czasie.

„Amica for others” jest częścią wprowadzonej w ubiegłym roku strategii marki „Amica for living”. Zakłada ona skupienie się na rzeczywistych potrzebach konsumentów i tworzenie rozwiązań jak najbardziej użytecznych oraz odpowiadających na te potrzeby. A także zaangażowanie marki w takie działania, które są dla nich istotne – czy to na poziomie rozwoju produktu, jak i akcji społecznych (np. kampania „Przechowuję nie marnuję”).

Planowana kampania to działania z zakresu marketingu, PR i CSR. Emisję filmu w kinach oraz Internecie, na kanale YouTube marki zaplanowano od lutego do połowy marca.

Za koncept i realizację filmu odpowiada agencja C108 (dawniej Creaktive), za produkcję - Papert Pictures, a za działania PR agencja Q&A Communications.

Źródło: Amica Wronki S.A.

www.amica.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764