logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica wyróżniona przez najlepszych – wyniki konkursu „Kreatura 2019”

  PR 11.12.2019, przeczytano 616 razy

Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-wyrozniona-przez-najlepszych-%E2%80%93-wyniki-konkursu-_kreatura-2019_,385041,artykul.html

Organizowany corocznie konkurs miał wyłonić najlepsze prace z branży marketingu i docenić polską sztukę reklamową. Ideą wydarzenia było pokazanie nieskrępowanego konwencjami, odkrywczego i oryginalnego spojrzenia na świat marketingu, w którym doceniony może zostać każdy – od freelancera po domy mediowe. Nadesłano rekordową liczbę zgłoszeń, było ich aż 156. Przyporządkowano je 22 kategoriom, co pozwoliło zachować większy obiektywizm przy przyznawaniu wyróżnień.

Finałowa gala odbyła się 28 listopada 2019 r. w Warszawie. Amica została wówczas wyróżniona za działania prowadzone przez Dział Wsparcia Sprzedaży i projekt „Amica na Szlaku Smaku” w kategorii Web Design. To jednak nie wszystko, ten sam projekt został nominowany w kategorii Serwis Internetowy. Jury oceniało prace pod względem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

- Nagrody dla firmy Amica w tak prestiżowym konkursie, to dla nas powód do dumy oraz docenienie pracy zespołu, który pracował nad tym projektem. Wyróżnienie w kategorii Web Design i nominacja w kategorii Serwis Internetowy daje nam energię do dalszej wytężonej pracy – mówi Tomasz Pietrzyk, rzecznik prasowy Grupy Amica.

„Amica na Szlaku Smaku” to platforma komunikacji w formie grywalizacji, w której grupą docelową byli architekci i projektanci.

Źródło: Grupa Amica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764