logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica z nową kampanią piekarników parowych skierowaną do młodych

  PR 22.09.2022, przeczytano 178 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu wystartowała nowa kampania piekarników parowych marki Amica. Producent ze swoim nowoczesnym produktem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mnóstwo czasu spędzają w mediach społecznościowych. Tam też, z pomocą znanego dziennikarza i podcastera Karola Paciorka, który został zaproszony do projektu, Amica edukuje, co daje para w piekarniku i przekonuje, jak w prosty sposób można wyczarowywać w nim doskonałe, aromatyczne dania – nawet, jeśli nie jest się mistrzem kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-z-nowa-kampania-piekarnikow-parowych-skierowana-do-mlodych,397316,artykul.html

Ci, którzy od przeszło dekady śledzą działalność podcastową Karola Paciorka, wiedzą, że twórca popularnych programów „Lekko Stronniczy” i „Imponderabilia” jest wegetarianinem i lubi dobrą kuchnię, ale sam nie jest specjalistą w gotowaniu. Teraz dziennikarz i fotograf sprawdził swoje umiejętności kulinarne we współpracy z marką Amica, która we wrześniu uruchomiła kampanię „Pora na parę!”. Producent sprzętu AGD chce udowodnić, jak szerokie spektrum zastosowań może mieć prosty w obsłudze i elegancki w wyglądzie piekarnik parowy, który sprawdzi się w każdym domu, a dodatkowo stanowić może remedium dla wszystkich, którzy nie czują się mistrzami kuchni.

– Para ma wiele zastosowań w sprzętach domowego użytku, ułatwia m.in. prasowanie czy zmywanie naczyń. W najnowszej kampanii „Pora na parę” chcemy pokazać, że także para w gotowaniu i pieczeniu daje niesamowite, wyjątkowo smaczne efekty. Nasze piekarniki parowe potrafią wyczarować aromatyczne i soczyste mięsa, kruche warzywa, pieczywo z chrupiąca skórką, wilgotne i puszyste ciasta, ale również świetnie sprawdzają się do odgrzewania dań, odświeżania pieczywa, wyrastania ciasta czy domowej pasteryzacji. Przygotowanie dań na parze jest proste i nie wymaga specjalnych umiejętności – wystarczy zaufać gotowym programom parowym, które zostały opracowane przez profesjonalnych kucharzy – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji kategorii Grupy Amica. - Tak nowoczesny produkt wymaga też odpowiedniej komunikacji – szczególnie, jeśli chcemy zwrócić uwagę młodej grupy. My postawiliśmy na media społecznościowe i świeży, filmowy format – na Instagramie, Tik-Toku, Facebooku czy YouTube. Zaproszony do współpracy Karol Paciorek w naturalny, często zabawny sposób opowiada o korzystaniu z piekarnika parowego i pokazuje, że każdy jest w stanie przygotować w nim pyszne dania. Wszystko dzieje się w nowoczesnej przestrzeni naszego Showroomu – dodaje.

Szerokozasięgowa kampania internetowa potrwa do końca roku, wspierana będzie w mediach społecznościowych serią programów, które powstały we współpracy z Karolem Paciorkiem. Celem poszczególnych odcinków jest odczarowanie mitów związanych z parą i pokazanie jak proste, a zarazem pyszne i inspirujące może być przygotowywanie potraw w piekarniku parowym Amica.

Tym, który są już w posiadaniu piekarnika parowego Amica i szukają inspiracji, dedykowana jest specjalna strona, na której użytkownicy będą mogli zapoznać się z przepisami na dania na parze. Wszystko dla osiągnięcia mistrzowskiego smaku we własnej kuchni!

Za koncept i content kampanii odpowiada agencja C108, a za produkcję dom produkcyjny dwa:zero. Kampanię mediową prowadzi ValueMedia, natomiast działania w social mediach – agencja dotrelations.

Źródło: Grupa Amica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na „Schlebianie na śniadanie”
Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami...
Labo Print rozwija segment Expo i wydaje nowy Katalog
Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest...
Nowy sklep internetowy Trotec
Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także...
Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764