logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica z nową kampanią piekarników parowych skierowaną do młodych

  PR 22.09.2022, przeczytano 810 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu wystartowała nowa kampania piekarników parowych marki Amica. Producent ze swoim nowoczesnym produktem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mnóstwo czasu spędzają w mediach społecznościowych. Tam też, z pomocą znanego dziennikarza i podcastera Karola Paciorka, który został zaproszony do projektu, Amica edukuje, co daje para w piekarniku i przekonuje, jak w prosty sposób można wyczarowywać w nim doskonałe, aromatyczne dania – nawet, jeśli nie jest się mistrzem kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-z-nowa-kampania-piekarnikow-parowych-skierowana-do-mlodych,397316,artykul.html

Ci, którzy od przeszło dekady śledzą działalność podcastową Karola Paciorka, wiedzą, że twórca popularnych programów „Lekko Stronniczy” i „Imponderabilia” jest wegetarianinem i lubi dobrą kuchnię, ale sam nie jest specjalistą w gotowaniu. Teraz dziennikarz i fotograf sprawdził swoje umiejętności kulinarne we współpracy z marką Amica, która we wrześniu uruchomiła kampanię „Pora na parę!”. Producent sprzętu AGD chce udowodnić, jak szerokie spektrum zastosowań może mieć prosty w obsłudze i elegancki w wyglądzie piekarnik parowy, który sprawdzi się w każdym domu, a dodatkowo stanowić może remedium dla wszystkich, którzy nie czują się mistrzami kuchni.

– Para ma wiele zastosowań w sprzętach domowego użytku, ułatwia m.in. prasowanie czy zmywanie naczyń. W najnowszej kampanii „Pora na parę” chcemy pokazać, że także para w gotowaniu i pieczeniu daje niesamowite, wyjątkowo smaczne efekty. Nasze piekarniki parowe potrafią wyczarować aromatyczne i soczyste mięsa, kruche warzywa, pieczywo z chrupiąca skórką, wilgotne i puszyste ciasta, ale również świetnie sprawdzają się do odgrzewania dań, odświeżania pieczywa, wyrastania ciasta czy domowej pasteryzacji. Przygotowanie dań na parze jest proste i nie wymaga specjalnych umiejętności – wystarczy zaufać gotowym programom parowym, które zostały opracowane przez profesjonalnych kucharzy – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji kategorii Grupy Amica. - Tak nowoczesny produkt wymaga też odpowiedniej komunikacji – szczególnie, jeśli chcemy zwrócić uwagę młodej grupy. My postawiliśmy na media społecznościowe i świeży, filmowy format – na Instagramie, Tik-Toku, Facebooku czy YouTube. Zaproszony do współpracy Karol Paciorek w naturalny, często zabawny sposób opowiada o korzystaniu z piekarnika parowego i pokazuje, że każdy jest w stanie przygotować w nim pyszne dania. Wszystko dzieje się w nowoczesnej przestrzeni naszego Showroomu – dodaje.

Szerokozasięgowa kampania internetowa potrwa do końca roku, wspierana będzie w mediach społecznościowych serią programów, które powstały we współpracy z Karolem Paciorkiem. Celem poszczególnych odcinków jest odczarowanie mitów związanych z parą i pokazanie jak proste, a zarazem pyszne i inspirujące może być przygotowywanie potraw w piekarniku parowym Amica.

Tym, który są już w posiadaniu piekarnika parowego Amica i szukają inspiracji, dedykowana jest specjalna strona, na której użytkownicy będą mogli zapoznać się z przepisami na dania na parze. Wszystko dla osiągnięcia mistrzowskiego smaku we własnej kuchni!

Za koncept i content kampanii odpowiada agencja C108, a za produkcję dom produkcyjny dwa:zero. Kampanię mediową prowadzi ValueMedia, natomiast działania w social mediach – agencja dotrelations.

Źródło: Grupa Amica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764