logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica z nową promocją konsumencką

  PR 09.10.2015, przeczytano 1290 razy
ilustracjastrzałka

Perfekcyjna zabudowa” to hasło nowej, ogólnopolskiej akcji konsumenckiej firmy Amica, która wystartowała 15 września. Akcja obejmuje sprzęt AGD do zabudowy i potrwa do 30 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-z-nowa-promocja-konsumencka,26204,artykul.html

Promocja „Perfekcyjna zabudowa” ma na celu zachęcenie konsumentów do wyboru całej gamy urządzeń marki Amica. Przy zakupie wybranych urządzeń AGD i skompletowaniu 1 z 4 zestawów do zabudowy, klienci firmy Amica mogą dostać w prezencie nawet 1000 zł. Nagroda zostanie przekazana w postaci karty przedpłaconej Visa lub w postaci przelewu dokonanego na konto bankowe uczestnika promocji.

Mechanizm działania promocji jest prosty. Po dokonaniu zakupu jednego z Zestawów Promocyjnych klienci muszą jedynie zarejestrować się na stronie akcji i wypełnić dostępny formularz, załączając kopię rachunku. Zgłoszenia można wysyłać również drogą e-mailową lub tradycyjną.

Informacje o akcji promocyjnej pojawią się w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Na potrzeby działań komunikacyjnych na stronie www.amica.pl powstała również dedykowana zakładka: www.amica.pl/perfekcyjnazabudowa, gdzie znaleźć można szczegółowe informacje oraz Regulamin Oferty Specjalnej.

Za realizację i obsługę działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Stokrotka. Komunikacją PR zajmuje się agencja Monday PR.

Źródło: Amica Wronki S.A.

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764