logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amica z nową promocją konsumencką

  PR 09.10.2015, przeczytano 1292 razy
ilustracjastrzałka

Perfekcyjna zabudowa” to hasło nowej, ogólnopolskiej akcji konsumenckiej firmy Amica, która wystartowała 15 września. Akcja obejmuje sprzęt AGD do zabudowy i potrwa do 30 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amica-z-nowa-promocja-konsumencka,26204,artykul.html

Promocja „Perfekcyjna zabudowa” ma na celu zachęcenie konsumentów do wyboru całej gamy urządzeń marki Amica. Przy zakupie wybranych urządzeń AGD i skompletowaniu 1 z 4 zestawów do zabudowy, klienci firmy Amica mogą dostać w prezencie nawet 1000 zł. Nagroda zostanie przekazana w postaci karty przedpłaconej Visa lub w postaci przelewu dokonanego na konto bankowe uczestnika promocji.

Mechanizm działania promocji jest prosty. Po dokonaniu zakupu jednego z Zestawów Promocyjnych klienci muszą jedynie zarejestrować się na stronie akcji i wypełnić dostępny formularz, załączając kopię rachunku. Zgłoszenia można wysyłać również drogą e-mailową lub tradycyjną.

Informacje o akcji promocyjnej pojawią się w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Na potrzeby działań komunikacyjnych na stronie www.amica.pl powstała również dedykowana zakładka: www.amica.pl/perfekcyjnazabudowa, gdzie znaleźć można szczegółowe informacje oraz Regulamin Oferty Specjalnej.

Za realizację i obsługę działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Stokrotka. Komunikacją PR zajmuje się agencja Monday PR.

Źródło: Amica Wronki S.A.

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764