logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AML Polska wykleja samochody folią Avery Dennison

  PR 02.10.2017, przeczytano 2251 razy
ilustracjastrzałka

AML Polska to drukarnia wielkoformatowa funkcjonująca na rynku od ponad 10-ciu lat. W zakładzie wykonywana jest zarówno produkcja jak i aplikacja. Zatem można tutaj zamówić także folię, którą firma sama wyprodukuje oraz wyklei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aml-polska-wykleja-samochody-folia-avery-dennison,33950,artykul.html

Tour de Pologne to niezwykle prestiżowy projekt, który niewątpliwie przynosi prestiż firmie AML Polska. Trudności przedsięwzięciu dodawał fakt, że czasu było naprawdę mało a samochody musiały być wyklejone idealnie. W sumie oklejono aż 60 samochodów – z czego 40 było osobowych i aż 20 dostawczych. Do zrealizowania projektu wykorzystano folię ploterową Avery Dennison z serii 777 oraz do druku serii MPI 2800.

Właściciel AML Polska zdecydował się postawić na folię Avery Dennison ze względu na jej wysoką jakość oraz wygodę w wyklejaniu. Dostawcą folii był Integart – dystrybutor folii Avery Dennison w Polsce, który dostarczył potrzebną ilość folii (blisko 2000m2!) w bardzo krótkim czasie.


Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Nawet signs.pl mi przypomina za jakie prace nie dostałem jeszcze zapłaty...

,

Nie lubimy się boksować z podwykonawcami, ale tutaj musimy zareagować. Materiał dotyczy wyklejania, o czym Pan Mariusz (Mario 1336) zapomniał pisząc komentarz, bo akurat za tą część pracy należność już dawno została uregulowana, to co nie zostało zapłacone to należność za rozklejanie (z naturalnych względów, jest ona później niż należność za wyklejanie), niemniej to też już jest nieaktualne bo wszystkie faktury są już rozliczone. W obecnych czasach 30 dni oczekiwania na płatność też nie wydaje nam się czymś wyjątkowym, a po prostu takie terminy dyktują klienci (nadmienię, że chwilę się spóźniliśmy). Wydaje nam się, że jest to po prostu reakcja, na fakt, że podziękowaliśmy Panu Mariuszowi za współpracę, przy okazji rozliczeń przy zupełnie innej produkcji. Wprowadzając w szczegóły, firma makowski.pl, przy okazji innej realizacji (oklejenie auta) dostała auto na którym trzeba było zdemontować pasek czerwonej folii z logiem poczty polskiej (dwa boki i tył auta, pasek ok 30 cm wysokości), faktycznie poprosiliśmy ich, aby to zrobili a wcześniej nie mieliśmy wiedzy, że będzie on na aucie (tu też trochę przesadzamy bo makowski.pl to w rzeczywistości jedna osoba). Rachunek, który otrzymaliśmy za tą usługę, opiewał na 1000 zł. Oceńcie sami, czy mieliśmy prawo poczuć się okradani (niedowiarkom korespondencję możemy udostępnić). No i najważniejsze, mimo wszystko, zapłaciliśmy ten 1000 pln za zdjęcie paska folii.   

avatar użytkownika
,

Zbierałem się od dłuższego czasu żeby na to odpisać - ale mi się nie chce...  

avatar użytkownika
,

w temacie , 2000mkw ? ile niby folii wchodziło na tego hujdaja ?

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764