logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS: nowy cennik DOOH, nowy model zakupu

  PR 01.07.2024, przeczytano 695 razy
ilustracja

1 lipca br. AMS wprowadza zaktualizowany cennik oferty Digital OOH, w którym model zakupu oparty jest na kontaktach (CPM). Obejmie on nośniki cyfrowe – zarówno outdoorowe, jak i indoorowe, dotychczas ujęte w cenniku CPM DOOH. Tym samym standard obowiązujący od 5 lat w segmencie klasycznego OOH, w którym koszt formatu reklamowego uzależniony jest od dziennej liczby generowanych kontaktów, będzie rozszerzony o kolejne nośniki AMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams%3A-nowy-cennik-dooh%2C-nowy-model-zakupu,404853,artykul.html

Dwa lata temu, odpowiadając na potrzeby rynku, wprowadziliśmy rozliczenie kampanii na nośnikach digitalowych za realnie wykonane wyświetlenia (CPM DOOH). Nasi klienci oczekiwali jednak od nas więcej, przede wszystkim wspólnej waluty dla indooru i outdooru – wyjaśnia Tomasz Muraszko, dyrektor działu marketingu operacyjnego i strategii oferty w AMS – Od 1 lipca br. podstawą rozliczenia kampanii będzie liczba kontaktów (CPM), a nie liczba wyświetleń (CPM DOOH) – dodaje Tomasz Muraszko.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy AMS wykonał wspólnie z partnerami technologicznymi i badawczymi ogromną pracę nad zgromadzeniem wiarygodnych danych, pozwalających na ujednolicenie oferty. Efektem tej pracy jest wprowadzenie waluty spójnej z rynkowym standardem Słownika wypracowanego przez Grupę Digital Out-of-Home przy IAB Polska.

Oprócz zmian cennika DOOH i wprowadzenia modelu zakupu opartego o kontakty z reklamą, AMS w ostatnim czasie wprowadził do oferty kilka nowości: Digital Cityscreen z formatem wideo i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy szersze wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital i klasycznym OOH.

Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 80 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.

Źródło: AMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764