logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS: więcej nośników cyfrowych, inwestycja w Piano Group

  PR 17.07.2019, przeczytano 371 razy

AMS S.A. z Grupy Agora została w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group, prowadzącej działalność w obszarze digital out of home (DOOH) jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskim kontentem premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS, lider polskiego rynku reklamy zewnętrznej, poszerzy swoje portfolio o nowy rodzaj nośników i umocni swoją pozycję w segmencie DOOH zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Agora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams%3A-wiecej-nosnikow-cyfrowych%2C-inwestycja-w-piano-group,383283,artykul.html

15 lipca 2019 r. AMS S.A. zawarła umowę nabycia 60% udziałów w Piano Group Sp. z o.o. za kwotę 6,5 mln zł, stanowiącą zaliczkę na poczet ostatecznej ceny. Dodatkowo podpisana została umowa wspólników, regulująca nowe zasady prowadzenia działalności i umożliwiająca AMS m.in. dokupienie wszystkich pozostałych udziałów w Piano Group do 2023 r. Transakcja nabycia większościowego pakietu udziałów zostanie sfinansowane ze środków własnych AMS.

Piano Group jest wyłącznym właścicielem spółki Benefit Multimedia działającej na rynku digital out-of- home (DOOH) w zakresie reklamy wewnętrznej - emisji i sprzedaży treści reklamowych, instalacji ekranów oraz wykorzystania infrastruktury digital signage. Platforma MoveTV, należąca do spółki, obejmuje obecnie 914 ekranów zlokalizowanych w 191 największych klubach fitness w 30 miastach w Polsce.

MoveTV na ekranach własnych i partnerów prezentuje autorską ramówkę dostosowaną do oglądania w trakcie ćwiczeń i pobytu na siłowni. To materiały dopasowane do profilu zainteresowań osób odwiedzających kluby fitness, prezentowane w formie łatwej do zaangażowania widza, który ogląda MoveTV średnio ponad 30 minut. Klientom reklamowym MoveTV zapewnia możliwość dotarcia do atrakcyjnej, dobrze określonej grupy konsumentów premium, dzięki emisji natywnych treści promocyjnych. Średnia liczba kontaktów z reklamą dzięki MoveTV to 2 mln miesięcznie.

Dzięki nabyciu udziałów w spółce Piano Group, MoveTV dołączy do kanałów w cyfrowym portfolio nośników AMS. Spółka z Grupy Agora od 2018 r. pracuje nad wzmocnieniem swojej pozycji na rynku DOOH, podążając za światowymi trendami w obszarze rozwoju reklamy OOH. Zgodnie z danymi IGRZ, rynek DOOH w 2018 r. wzrósł o 25% do 56,3 mln PLN i stanowi już ponad 10% całego obszaru reklamy zewnętrznej w Polsce. Według globalnych prognoz rynek wewnętrznego DOOH do roku 2023 wzrośnie aż o 69%.

- AMS obserwuje globalne trendy na rynku digital out-of-home i zgodnie ze swoją strategią stawia na rozwój reklamowych usług premium. Włączenie do naszego portfolio platformy MoveTV, mającej silną pozycję w segmencie reklamy w klubach fitness, pozwoli nam rozszerzyć ofertę indoorowego DOOH. Klienci AMS zyskają dostęp do nowego rodzaju nośników w nowych lokalizacjach, ale przede wszystkim możliwość dotarcia z treściami premium do grupy celowej niezwykle interesującej z punktu widzenia reklamodawcy – mówi Marek Kuzaka, Prezes AMS

- Dzięki współpracy z AMS planujemy dynamiczny rozwój kategorii komunikacyjnej video-out-of-home - MoveTV - w kolejnych klubach fitness w całej Polsce. Będziemy pracować nad bardziej atrakcyjną ofertą programową, przy jednoczesnym poszerzaniu oferty dla reklamodawców m.in. o nowe formaty. Już dziś platforma MoveTV, jak pokazują badania SW Research, jest bardzo pozytywnie odbierana przez członków klubów fitness, co pozwala bardzo skutecznie dotrzeć do odbiorców z komunikatem marketingowym. Rynek fitness w naszym kraju - zarówno pod względem przychodów, jak i liczby klubów – rośnie, co daje możliwości zwiększania skali biznesu - mówi Michał Maciuk, Prezes Piano Group.

Obecnie w portfolio cyfrowym AMS jest reklama na ekranach bankomatów, w środkach transportu publicznego i galeriach handlowych, a także nośniki Digital Citylight, Digital Cityscreen i Dynamic backlight.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* „Reklama OOH w Polsce”, raport za 2018 i 2017 r., Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej
** „European Health & Fitness Market Report 2019”, Deloitte

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764