logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS City Tracker 2.0 z nowymi funkcjonalnościami

  PR 09.11.2018, przeczytano 337 razy
ilustracjastrzałka

AMS wprowadził nową wersję narzędzia AMS City Tracker umożliwiającego prezentację zasięgu nośników autobusowych i wizualizację oferty City Transport.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-city-tracker-2.0-z-nowymi-funkcjonalnosciami,380095,artykul.html

W nowej wersji AMS City Tracker można zapoznać się z parametrami mediowymi kampanii takimi, jak: zasięg 1+, zasięg 3+ oraz średnia liczba kontaktów na jednego widza, obejrzeć zdjęcia autobusów ze wszystkich miast objętych ofertą oraz sprawdzić zasięg geograficzny poszczególnych zajezdni autobusowych.

– AMS od kilku lat z sukcesem realizuje ideę smart OOH. Jej ważną częścią jest rozwój narzędzi ułatwiających pracę z naszą ofertą – mówi Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH. – AMS City Tracker z sukcesem zadebiutował ponad rok temu. Teraz zyskał nowe funkcjonalności, w których uwzględniliśmy pomysły naszych klientów zgłoszone w pierwszym roku działania tego narzędzia – dodaje Arkadiusz Gawlak.  

Autobusy i tramwaje są najbardziej popularnymi miejskimi środkami transportu. Reklama na autobusach daje unikalną możliwość dotarcia do wszystkich użytkowników ruchu – kierowców, pasażerów, przechodniów. Zapewnia także obecność w częściach miasta trudno dostępnych dla innych form reklamy.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Lotko Senior SEM Managerem w Salestube
SalesTube rozpoczyna rok kolejnym mocnym transferem. Z początkiem stycznia Ewa Lotko objęła nowo utworzone stanowisko Senior SEM Managera. Jest odpowiedzialna m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów SEM, koordynację procesów New Business oraz współpracę w ramach Group One Media. Będzie raportować bezpośrednio do Macieja Jerzaka, Marketing Intelligence...
Miejskie iluminacje błyszczą w mediach - raport Press Service
Warszawa, Gdańsk i Kraków – to właśnie zimowe iluminacje tych trzech miast robią największą furorę w mediach zarówno tradycyjnych, jak i społecznościowych – wynika z raportu „Iluminacje Świąteczne” przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Świetlne dekoracje sprawiają radość mieszkańcom i są niezwykle...
Pierwszy w tym roku Raport Dostawców już na rynku
Pierwsze tegoroczne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.
Zbigniew Jakubas chce kupić Radio Zet
- Polski inwestor Zbigniew Jakubas chce kupić od Czech Media Invest Radio ZET – dowiaduje się dziennikarz money.pl Mikołaj Kunica. – Wczoraj złożyliśmy ofertę. Spodziewamy się rozstrzygnięcia w przyszłym tygodniu – potwierdza w rozmowie z money.pl Jakubas.
Metoda „na siema” w TVP Info: Wydawca programu zawieszony przez TAI
W odpowiedzi na oburzenie jakie wywołało wyemitowanie w TVP Info animacji Barbary Pieli o Jerzym Owsiaku, TAI podjęło decycję o o zawieszeniu w obowiązkach służbowych wydawcy programu „Minęła 20”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone