logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS City Tracker 2.0 z nowymi funkcjonalnościami

  PR 09.11.2018, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka

AMS wprowadził nową wersję narzędzia AMS City Tracker umożliwiającego prezentację zasięgu nośników autobusowych i wizualizację oferty City Transport.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-city-tracker-2.0-z-nowymi-funkcjonalnosciami,380095,artykul.html

W nowej wersji AMS City Tracker można zapoznać się z parametrami mediowymi kampanii takimi, jak: zasięg 1+, zasięg 3+ oraz średnia liczba kontaktów na jednego widza, obejrzeć zdjęcia autobusów ze wszystkich miast objętych ofertą oraz sprawdzić zasięg geograficzny poszczególnych zajezdni autobusowych.

– AMS od kilku lat z sukcesem realizuje ideę smart OOH. Jej ważną częścią jest rozwój narzędzi ułatwiających pracę z naszą ofertą – mówi Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH. – AMS City Tracker z sukcesem zadebiutował ponad rok temu. Teraz zyskał nowe funkcjonalności, w których uwzględniliśmy pomysły naszych klientów zgłoszone w pierwszym roku działania tego narzędzia – dodaje Arkadiusz Gawlak.  

Autobusy i tramwaje są najbardziej popularnymi miejskimi środkami transportu. Reklama na autobusach daje unikalną możliwość dotarcia do wszystkich użytkowników ruchu – kierowców, pasażerów, przechodniów. Zapewnia także obecność w częściach miasta trudno dostępnych dla innych form reklamy.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764